Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند بازسازی است و ۳۰ درصد دیگر آن نیز به نوسازی نیاز دارد.

به گزارش ایمنا، سعید حسینقلی زاده مقدم اظهار کرد: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و امسال بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور کار است و درخواست اخذ مجوز انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت نیز توسط شهردار مشهد به وزارت کشور ارسال شده تا منابع مالی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو و ۲۵ دستگاه از شرکت زرین خودرو هم منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: اتوبوس برقی نیز به عنوان نخستین نمونه داخلی کشور تا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد امسال به مشهد منتقل می‌شود تا پس از بازدید مدیران شهری مشهد و کمیته فنی اتوبوسرانی، برای انجام تست‌های حمل و نقلی به تهران منتقل شود.

وی با اشاره به جا به جایی ۱۶ میلیون مسافر در فروردین ماه امسال در مشهد توسط ناوگان اتوبوسرانی این شهر، ادامه داد: این میزان نسبت به ماه قبل از آن یعنی اسفند ۹۹، ۱۸ درصد کاهش داشته است.

حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی مشهد اجباری است و ۲۰ ناظر برای ارشاد شهروندان در این خصوص در پایانه‌های سطح شهر حضور دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 490918

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازسازی اتوبوسرانی بازسازی اتوبوس شهر شهرداری مشهد کلانشهر مشهد کلانشهر حمل و نقل عمومي ناوگان اتوبوسرانی نوسازي اتوبوس اتوبوس فرسوده مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ناوگان اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد