Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان اعلام کرد: تردد مسافران در تمام گذرگاه‌های مرزی مشترک این کشور با ایران و افغانستان از فردا (سه شنبه) ممنوع خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در پاکستان اعلام کرد: تردد مسافرین در تمام گذرگاه‌های مرزی مشترک این کشور با ایران و افغانستان از فردا (سه شنبه) ممنوع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت خبری "اکسپرس نیوز"، ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا در پاکستان طی نشستی از ممنوعیت تردد مسافرین در تمامی گذرگاه‌های مرزی مشترک پاکستان با دو کشور همسایه ایران و پاکستان با هدف جلوگیری از شیوع هرگونه ویروس جهش یافته کرونا در این کشور خبر داد.
به گفته منابع خبری ممنوعیت تردد مسافرین در نقاط مرزی پاکستان با ایران و افغانستان از نیمه شب سه شنبه 14 اردیبهشت اعمال شده و تا 30 اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.
بر اساس این بیانیه اتباع پاکستانی مسافر در افغانستان و ایران می‌توانند برای بازگشت به کشور از گذرگاه‌های مرزی تردد کنند با این حال ارائه تست کرونا برای این افراد الزامی است.
منابع خبری افزودند: به رغم ممنوعیت تردد مسافرین در تمامی گذرگاه‌های مرزی پاکستان، ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا این کشور افزود: روند تجارت مرزی در تمامی نقاط مرزی با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی ادامه خواهد یافت.
در این بیانیه آمده است: دولت با هدف کنترل روند بازگشت اتباع پاکستانی و تجارت مرزی تعداد نیرو‌های امنیتی و کادر پزشکی در گذرگاه‌های مرزی را افزایش خواهد داد.
گفتنی است ایران و پاکستان با بیش از هزار کیلومتر مرز مشترک سه گذرگاه رسمی مرزی در بخش‌های "تفتان" "ریمدان گبد" و "پیشین مند" دارند که از این میان 2 گذرگاه مرزی اخیرا برای توسعه تجارت دوجانبه افتتاح گردیده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسافران پاکستان ایران تردد مسافرین ستاد ملی مدیریت گذرگاه های مرزی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ چشمه خارو اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.   کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان است
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • سخت گیری افغانستان برای تردد ناوگان ایرانی
  • توسعه اردوگاه پناهجویان اخراجی از پاکستان در گذرگاه «تورخم»
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار