Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نیما صادقی داور درجه S ۱ کشورمان برای قضاوت در رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک راهی کشور بلغارستان می‌شود.

صادقی اهل شهرستان نور می‌باشد و پیش از این ریاست کمیته داوران کشتی مازندران را بر عهده داشت.

او به عنوان تنها نماینده داوری کشتی ایران در المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین قضاوت کرد تا اولین بار یک مازندرانی در المپیک سوت بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رقابت‌های گزینشی المپیک در سطح جهانی روز‌های ۱۶ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی المپیک کمیته داوران کشتی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود. فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

به گزارش ایرنا، بر همین اساس، فدراسیون جهانی با ارسال نامه‌ای به تهران، معصومه باقری داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک، دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و ... قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896431

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • رقابت‌های قاره‌ای گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس – قرقیزستان
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری
  • قضاوت دو داور ژیمناستیک ایران در جام جهانی قطر
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • حضور ۴ مازندرانی‌ در اردوی تیم‌ ملی والیبال نوجوانان