Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ حقوقی‌ها امروز حدود ۳۱۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد هزار و ۲۲۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۴۱درصد یعنی ۵۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» و «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نماد «فولاد»، «وسپهر» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «وپاسار»، «دماوند» و «حسینا» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد مبارکه اصفهان حدود ۴۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک پاسارگاد با برتری حدود پنج میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در هشت نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۰۰میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی روی آنها کلیک کنید

پربیننده ترین افت ۱۰هزار واحدی شاخص کل / نمای میانی بورس(۱۲اردیبهشت) نقشه بورس (۱۳اردیبهشت) / افت ۶هزار واحدی شاخص کل گزارش بورس ١٢ اردیبهشت ۱۴۰۰ اگر سهام فولاد دارید، بخوانید(۱۱اردیبهشت) / فولاد مبارکه هم سرخ پوشید اگر سهام فولاد دارید، بخوانید (۱۲اردیبهشت) / فولاد مبارکه در صف فروش

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بازار شاهد یکی از سنگین‌ترین فروش‌ها در سه روز اخیر در بین سهامداران عمده حقیقی بود. این فروش سنگین و میلیاردی در نماد خوساز اتفاق افتاد. جایی که یکی از سهامداران حقیقی دست به فروش ۴.۲ میلیون سهم معادل ۱۳.۶ میلیارد تومان از سهام خود در نماد خوساز زد. او کیست؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IXe

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ / بورس تهران روی مدار تعادل قرار گرفت؟
  • پیش بینی بورس شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • خروج ۶۱ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌های بازار سهام در روز منفی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • سرریز سرمایه حقیقی به بورس؛ پیش بینی بازار سهام