Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@23:03:29 GMT

همدانی: الهلال از استقلال وحشت دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۹۵۹

همدانی: الهلال از استقلال وحشت دارد

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند و با استرس پا به میدان مسابقه خواهند گذشت.

«ستار همدانی»  اظهار داشت: استقلال در سخت‌ترین گروه غرب آسیا قرار داشت اما با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییراتی در کادر فنی استقلال ایجاد شد و فرهاد و مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، او توانست با کادر مجربی که به استقلال اضافه کرد نگرش و دید بازیکنان را به سمت پیروزی عوض کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:فشردگی بازی‌ها باعث شد تا بازیکنان خسته شوند، اینکه در سه روز مسابقه‌ای سنگین در سطح بالایی برگزار کنید آمادگی بدنی بالایی را می‌طلبد و خوشبختانه استقلال توانست در این شرایط نمره قبولی بگیرد.

همدانی تصریح کرد: جا دارد به کادر بدنسازی و پزشکی استقلال نیز خسته نباشید گفت، آنها در این مدت توانستد به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند. در حال حاضر استقلال با کمترین مصدومیت کار خود را در لیگ قهرمانان به پایان رساند.

وی تاکید کرد: به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند و با استرس پا به میدان مسابقه خواهند گذشت.

همدانی ادامه داد: سال‌هاست استقلال طعم قهرمانی و موفقیت در آسیا را نچشیده است و امیدوارم این طلسم توسط تیم بزرگ استقلال در این فصل رخ داده و ستاره سوم روی پیراهن‌های بازیکنان آبی‌پوش حک شود.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و استقلال در شرایطی در هفته بیستم لیگ برتر برابر یکدیگر قرار گرفتند که سرخپوشان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانستند با استقلال هم‌امتیاز شوند و در ادامه لیگ مسیر راحت‌تری را طی کنند.

با این حال دربی ۱۰۳ در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا پرسپولیس با فاصله سه امتیازی از استقلال لیگ را دنبال کند و برای صعود به صدر جدول منتظر لغزش آبی‌ها باشد.

اوسمار ویه‌را در خصوص این مسابقه می‌گوید: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

سرخپوشان در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رتبه دوم جدول قرار دارند و در شش هفته باقی‌مانده برای صعود به صدر و کسب عنوان قهرمانی رقابت سختی با استقلال خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا