Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستار همدانی بازیکن اسبق استقلال اعتقاد دارد استقلال در سخت‌ترین گروه غرب آسیا قرار داشت اما با شایستگی راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شد. بخش کوتاهی از حرف های این پیشکسوت فوتبال ایران را بخوانید:

*تغییراتی در کادر فنی استقلال ایجاد شد و فرهاد و مجیدی هدایت این تیم را بر عهده گرفت، او توانست با کادر مجربی که به استقلال اضافه کرد نگرش و دید بازیکنان را به سمت پیروزی عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فشردگی بازی‌ها باعث شد تا بازیکنان خسته شوند، اینکه در سه روز مسابقه‌ای سنگین در سطح بالایی برگزار کنید آمادگی بدنی بالایی را می‌طلبد و خوشبختانه استقلال توانست در این شرایط نمره قبولی بگیرد.

*به طور حتم الهلال عربستان حساب ویژه‌ای روی استقلال می‌کند و آنها از رویارویی با آبی‌پوشان تهرانی وحشت دارند و با استرس پا به میدان مسابقه خواهند گذشت.

*سال‌هاست استقلال طعم قهرمانی و موفقیت در آسیا را نچشیده است و امیدوارم این طلسم توسط تیم بزرگ استقلال در این فصل رخ داده و ستاره سوم روی پیراهن‌های بازیکنان آبی‌پوش حک شود.

بیشتر بخوانید: رقیب فرهاد مجیدی آمد/ سرمربی جدید با ۶ دستیار و هواپیمای اختصاصی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال الهلال عربستان استقلال الهلال عربستان ستار همدانی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی بارسلونا به میدان رفت و در یک بازی جذاب و پر گل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

یکی از صحنه‌های جنجالی این بازی مربوط به پنالتی‌ای بود که روی واسکز انجام شد و اعتراض بازیکنان و کادر فنی بارسا را به همراه داشت که معتقد بودند خطایی روی این بازیکن انجام نشده و لزومی به اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان نبود اما در نهایت وینیسیوس جونیور آن را به گل تبدیل کرد. 

واسکز پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «این صحنه قطعا پنالتی بود و هیچ تردیدی در این باره وجود دارد. من توپ را رو به عقب برگرداندم و کوبارسی پای من را زد که تصمیم داور درست بود.»

او درباره شرایط بازی برابر بارسا و اختلاف امتیاز فاحش در صدر جدول گفت: «فکر می‌کنم تفاوت‌ها درباره کار ما به خوبی همه چیز را مشخص می‌کند. ما فصل بسیار خوبی در لالیگا داشتیم و در مسیر درستی قرار داریم که برایمان بسیار مهم است. 

از این که توانستم در این بازی به تیم کمک کنم بسیار خوشحال هستم. امروز همه چیز خیلی خوب پیش رفت و این پیروزی برای همه مهم است. در حال حاضر به آینده و تمدید قرارداد فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی کمک به تیم تا پایان فصل است.»

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!