Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن از واریزی ۷,۱۱۳ میلیارد تومان توسط متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: روند پرداخت وام واحدهای این طرح سرعت گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدحسن علمداری درباره جدیدترین آمار مربوط به طرح ملی مسکن افزود: تا امروز ۲۲۱ هزار و ۵۳۶ نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در شعب بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند و مجموع واریزی متقاضیان تاکنون ۷ هزار و ۱۱۳ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این مبلغ به ۱,۴۰۰ پروژه طرح ملی مسکن تزریق شده است، گفت: تاکنون ۶۰۳ پروژه برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که شامل ۴۹ هزار و ۱۷۰ واحد است. پرونده این تسهیلات در مراحل مختلف قرار دارد و هنوز برای ۲۷ هزار واحد نیز پرونده تشکل نشده چراکه باید پروژه‌ها به پیشرفت ۱۰ درصدی برسند.

عضو هیئت عامل بانک تخصصی بخش مسکن با اشاره به تسریع روند پرداخت تسهیلات به واحدهای طرح ملی مسکن، یادآور شد: در زمان حاضر ۶۷ پروژه برای ۳۱۶۶ واحد آماده امضای قرارداد است. ضمن این‌که ۱۰۱ پروژه نیز در دفترخانه‌ها در حال تکمیل برای دریافت وام هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی با اشاره به اینکه تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات شاخص وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم بوده و یک رکورد بی‌سابقه در تامین زمین است، گفت: مساحت کل اراضی تامین شده در محدوده شهری و شهر‌های جدید برای طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۱ هزار هکتار با ظرفیت ساخت یک میلیون و ۸۵۰ هزار واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن امسال به اتمام می‌رسد، افزود: امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم.

مالکی بیان‌داشت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ پروژه آماده‌سازی به مساحت بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین با ظرفیت ساخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد در کشور در اراضی سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شده که امیدواریم مراحل عملیاتی و اجرایی این پروژه‌ها هرچه سریع‌تر به انجام برسد.

امکان‌سنجی و مکان‌یابی ۵۷ شهرک مسکونی به مساحت ۲۰ هزار هکتار

وی، شهرک‌سازی در حریم شهر‌ها را یکی دیگر از ابتکارات مهم دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد و یادآور شد: تاکنون امکان‌سنجی و مکان‌یابی ۵۷ شهرک مسکونی به مساحت بیش از ۲۰ هزار هکتار و با ظرفیت ساخت ۴۰۰ هزار واحد در کشور انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یزد و قم استان‌های پیشرو در ساخت شهرک‌های دولتی هستند، گفت: ظرفیت ساخت شهرک‌ها در بیشتر استان‌های کشور وجود دارد و لازم است اداره‌های کل راه و شهرسازی مراحل تصویب اراضی مستعد شهرک‌سازی را تسریع کنند تا متقاضیان مسکن در کشور بتوانند از این ظرفیت هم بهره‌مند شوند.

مالکی اضافه‌کرد: طرح نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است که باید با همت مضاعف و روحیه جهادی به انجام برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد