Web Analytics Made Easy - Statcounter



در نشست شب گذشته هیات ودیره باشگاه استقلال از فرهاد مجیدی قدردانی شد.

به گزارش خبرآنلاین، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال شب گذشته (یکشنبه) برگزار شد و در خصوص موضوعات مختلف میان اعضا بحث و تبادل نظر شد.

حمیدرضا آصفی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، درباره این جلسه گفت: به دنبال بروز برخی شایعات در یکی، دو روز اخیر، شب گذشته جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ریاست اسماعیل خلیل‌زاده برگزار شد و عملکرد موفقیت‌آمیز و غرور آفرین تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه قرار گرفت و از عملکرد کادر فنی به‌خصوص جناب آقای فرهاد مجیدی و بازیکنان تیم قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این جلسه اعضای هیات مدیره اعلام کردند مانند گذشته در کنار کادر فنی و بازیکنان باتعصب استقلال خواهند بود و اطمینان داریم این تیم دل هواداران را شاد کرده و همچنان در مسیر توسعه و موفقیت گام بر خواهد داشت.

آصفی ادامه داد: درخصوص پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال نیز بحث مفصلی داشتیم و قرار شد نظری به‌عنوان سخنگوی باشگاه، متعاقبا در این خصوص اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند.

رکوردشکنی دیاباته در استقلال

شیخ دیاباته با گلهایی که در این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به ثمر رساند، از مامه تیام عبور کرد تا تبدیل به بهترین بازیکن خارجی آبی‌ها شود.

مامه تیام با ۷ گل آسیایی گلزن ترین بازیکن خارجی این تیم در آسیا بود که دیاباته با زدن ۵ گل در این مسابقات، تعداد گل‌های آسیایی‌اش را به عدد ۹ رساند تا از این بازیکن عبور کند

در حال حاضر تنها فرهاد مجیدی با ۱۴ و آرش برهانی با ۱۱ گل بیشتر از دیاباته در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرده‌اند.

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت کاپیتان استقلال

کاپیتان استقلال که در آخرین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان دچار آسیب دیدگی شده بود، تحت نظر کادرپزشکی کار را دنبال می‌کند.

وریا غفوری، کاپیتان و ستاره آبی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، در دیدار پایانی این تیم برابر الشرطه عراق دچار آسیب دیدگی و کشیدگی همسترینگ شد.

این بازیکن در بازگشت به تهران تحت نظر کادرپزشکی قرار گرفت و روز گذشته نیز MRI گرفت. قرار است با دریافت جواب آزمایشات و عکسبرداری این بازیکن، مدت زمان دوری او از میادین مشخص شود و تمرینات اختصاصی برای بهبودی را دنبال کند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه

امید عالیشاه کاپیتان محبوب تیم پرسپولیس بعد از تمام شدن بازی های ملی با یک استوری به استقبال بازی های باشگاهی رفت. تیم پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر برای قهرمانی می جنگد اما سرخپوشان برای قهرمانی در لیگ برتر مانع سختی به نام استقلال دارند. استقلال هم اکنون با عملکرد بی نظیر شاگردان نکونام در صدر جدول قرار دارد و پرسپولیسی ها در تعقیب آنها هستند.

تیم ملی ایران در این فیفادی در دو بازی به مصاف ترکمنستان رفت و هر دو بازی را با برد پشت سر گذاشت. این بازی ها در چارچوب مرحله مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد