Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها- دو پروژه پکیج تصفیه آب و مخزن یک هزار لیتری در قمصر و جوشقان قالی با اعتبار ۱۲.۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با حضور مسعود خشایی معاون وزیر نیرو و حضور وبیناری رضا اردکانیان مقام عالی وزارت نیرو دو طرح آبرسانی در شهر قمصر کاشان و جوشقان قالی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اسدی در این مراسم ضمن اشاره به جزئیات طرح‌های افتتاح شده در منطقه کاشان اظهار داشت: یکی از پروژه‌هایی که امروز در قمصر به بهره‌برداری می‌رسد پکیج تصفیه آب و فاضلاب به ظرفیت 400 متر مکعب در روز که برای آن یک خط انتقال 1.2 کیلومتر در بستر سنگ و کوه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 2.4 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، افزود: خوشبختانه با افتتاح این پکیج به استانداردهای زیست محیطی رسیدیم و امیدواریم در فازهای بعدی نیز این پروژه تکمیل شود تا مشکل آب شهر قمصر کاشان به طور کامل به بهره‌برداری برسد.

658 میلیارد ریال طرح آبرسانی روستاهای استان بوشهر افتتاح شد استان کرمان در حوزه روستایی و عشایری مشکلات شدید آبرسانی دارد پروژه آبرسانی به 24 روستای استان کرمان افتتاح شد

مدیرعامل آبفا کاشان ضمن اشاره به افتتاح مخزن آب یک هزار متر مکعبی در جوشقان قالی ابراز داشت: این شهر از قدیم با مشکل آبرسانی رو به رو بود که با حفر چاه و ایجاد مخزن و اقدامات صورت گرفته ضریب ذخیره از 0.4 مترمکعب به ازای هر اشتراک به 0.9 مترمکعب که رقم استانداری است می‌رسانیم.

رضا اردکانیان نیز در ارتباط وبیناری بیان اینکه طرح‌های تصفیه آب در تامین مصارف مجاز و ارتقای بهداشت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است اظهار داشت: تا پایان دولت 16 تصفیه خانه به بهره‌برداری می‌رسد و جمع این تصفیه در هشت سال گذشته امروز به 85 مورد و تا پایان دولت به 101 مورد می‌رسد.

وزیر نیرو ضمن اشاره به مشارکت بخش خصوصی در ایجاد تصفیه فاضلاب افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمینه تاسیس تصفیه خانه صورت گرفته است و این اقدامات تا پایان دولت بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تداوم دارد.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال