Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان بر استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان برای توانمندسازی دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد.

دکتر ایرج نیک‌پی امروز یازدهم اردیبهشت ماه در دیدار با دکتر امین سلاحورزیان، سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان که در محل سالن کنفرانس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد، اظهار کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد یکی از بزرگترین مراکز استان است که جایگاه مناسبی در ارائه آموزش‌های کاربردی به دانشجویان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی لرستان دارای نقاط قوتی همچون پژوهش، کارآفرینی، فناوری و مرکز رشد، گیاهان دارویی و ... است که می‌تواند با ارائه دوره‌های کوتامدت آموزشی و برگزاری وبینارها با موضوعات مختلف در راستای توانمندسازی دانشجویان و عموم مردم قدم‌های موثری بر دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: برگزاری دوره‌های کوتامدت با شناسایی فرصت‌ها و با استفاده از ظرفیت‌های موجود جهاد دانشگاهی لرستان شدنی است که البته این آموزش‌ها متناسب با نیاز جامعه باشد.

نیک پی گفت: جهاد دانشگاهی استان با وجود نیروهای جوان و متخصص توانسته است گام‌های موثری در پیشرفت‌های علمی و پژوهشی بر دارد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی با ایجاد ایجاد خودباوری در نسل جوان و به‌ویژه دانشجویان می‌تواند در راستای توسعه استان گام‌های موثری بر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان جهاد دانشگاهی لرستان دانشجويي فناوري مركز رشد جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی استان در سال جدید است.

سید عماد شاهرخی امروز نهم فروردین‌ماه در جلسه تحقق شعار سال که در محل دفتر معاونت اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، به تبیین محصولات و تولیدات بخش کشاورزی و نقش آن‌ها در اقتصاد استان پرداخت و اظهار کرد: هدف تشکیل میز محصولات کشاورزی؛ صادرات محصولات به خارج کشور و رونق کسب و کار در استان است.

وی تصریح کرد: ایجاد میز محصولات کشاورزی با اولویت محصولات گیاهان دارویی، باغی و گلخانه‌ای، عسل، حبوبات فراورده‌های گوشتی از برنامه‌های کاری سازمان در سال جدید خواهد بود.

شاهرخی با بیان اینکه راه‌اندازی میزهای محصولات کشاورزی می‌تواند بخشی از مشکلات تولیدی و بازاریابی محصولات کشاورزی استان را حل کند، گفت: با ایجاد میز محصولات و باوجود تشکل‌ها و مشارکت سرمایه‌گذاران می‌توان شاهد توسعه و عرضه محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی باشیم و ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی را یکی از راهبردهای مهم جهاد کشاورزی و فعال شدن واحدهای غیرفعال از برنامه اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • ایجاد زنجیره ارزش در محصولات کشاورزی یکی از برنامه‌های راهبردی لرستان است
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • تأکید رئیس‌جمهور بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد