Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@21:49:33 GMT

تایید صلاحیت 80 درصدی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۱۴۲

تایید صلاحیت 80 درصدی نامزدهای انتخابات شورای شهر و روستا

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر کوثری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از جمله مولفه هایی هستند که در برگزاری انتخابات بسیار مهم بوده و تلاش داریم محقق شود.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: در 24 شهرستان .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

59 بخش هیئت اجرایی تشکیل شده است، داوطلبین شوراهای روستا و شوراهای شهر برای حفظ موازین بهداشتی به صورت مجزا در تاریخ های مختلف ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: 21 هزار و 116 نفر تعداد داوطلبان ثبت نام شده در انتخابات شورای شهر و روستا هستند که نسبت به دوره قبل بیش از 14 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه در 51 شهر انتخابات شورای شهر برگزار خواهد شد، گفت: 156 نفر خانم در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده اند که 15 درصد افزایش را نشان می دهد.

کوثری بیان کرد: بیش از 80 درصد داوطلبان انتخابات شورای شهر روستا در سیستان و بلوچستان تایید صلاحیت شده‌اند.

وی گفت: در انتخابات شوراهای روستا نیز 19 هزار و 586 نفر ثبت نام کرده اند که 14.5 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در تمامی روساها بجز دو روستا انتخابات برگزار می شود، گفت: در شهرستان دلگان در حوزه روستایی تعداد داوطلبین خانم 52 درصد بیشتر از آقایان بوده است.

ادامه دارد.

انتهای پیام/3139

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا سیستان و بلوچستان تایید صلاحیت سلامت انتخابات شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: شبکه ملی روستا در صدا و سیما راه‌اندازی شود چراکه آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

ابوطالب شفقت ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات استان در صدا وسیمای مرکز لرستان برگزار شد، بیان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صداوسیمای استان و معرفی نامزدها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه‌کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت‌بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهدبود. استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه‌اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزدها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

شفقت در ادامه خطاب به مدیرکل صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم موضوع راه‌اندازی شبکه ملی روستا در سازمان مطرح شود چون ما آمادگی لازم برای تولید محتوای این شبکه را داریم.

به گزارش ایسنا، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود