Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح تشدید برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با تردد موتورسیکلت های سنگین در تهران کلید خورد .

به گزارش برنا؛ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از اجرای طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در پایتخت و توقیف آنها در صورت رویت در سطح معابر خبر داد  .

سرهنگ جهانشاه بعرام آبادی  معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت:  اجرای طرح برخورد با تردد موتورسیکلت های سنگین در پایتخت و توقیف آنها در دستور کار ویژه پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است و  صورت رویت این وسایل  در سطح معابر  حتما برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : با توجه به اهمیت موضوع و پیگیریها و  درخواست های شهروندان  تهرانی در خصوص تردد مزاحمت موتور سیکلت های سنگین در سطح معابر شهر تهران این مهم در دستور کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفته است .

 وی افزود :برخی از این راکبین با انتشار عکس ها و فیلم های خود هنگام انجام حرکات نمایشی آنها را  در فضای مجازی می نمایند که از رصد پلیس دور نمانده است که  پلیس راهنمایی رانندگی در این خصوص  برخوردی جدی خواهد داشت.

وی ادامه داد :  طرح تشدید برخورد با موتور سیکلت های سنگین بدون مجوز در شهر تهران آغاز شده و از ابتدای سال تاکنون   تعداد ۱۰ دستگاه  موتورسیکلت  سنگین  فاقد مدارک و پلاک توقیف  و به پارکینگ دلالت داده شد.

معاون هماهنگ کننده  پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد:  با توجه به اینکه این  موتورسیکلت های سنگین  فاقد پلاک و فاقد مجوز هستند و اصولاً تردد آنها در سطح شهر ممنوع میباشد در صورت تردد توسط  پلیس توقیف و راهی پارکینگ خواهند شد.

سرهنگ بهرام آبادی از راکبین این وسایل  خواست  از تردد با موتورهای سنگین بدون مجوز  و  بدون پلاک خودداری نمایند چرا که پلیس در این مورد خاص برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هشدار پلیس راهور برخورد با موتورسیکلت سواران پلیس راهور تهران بزرگ موتورسیکلت های سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به برگزاری کنکور در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت تیم های پلیس راهور استان البرز از ساعات ابتدای روز به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل تردد داوطلبان در معابر منتهی به محل های برگزاری آزمون حضور خواهند داشت.

وی افزود: داوطلبان و خانواده های آن ها از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده که سبب گره ترافیکی در مسیر محل آزمون نشود.

رحمتی پور خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای تردد شهروندان و تسهیل تردد در روزهای پنجشنبه و جمعه اتخاذ شده و تمام حوزه‌های برگزاری آزمون توسط پلیس راهور استان البرز پوشش ترافیکی داده خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از عموم مردم خواست از توقف در مبادی ورودی محل برگزاری آزمون سراسری خودداری کرده و با عوامل پلیس راهور استان همکاری لازم داشته باشند.

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق از نمایشگاهی در غرب تهران
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار در تهران فوت شدند
  • سال گذشته ۲۸۵ موتور سوار فوت شدند
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • خطرناک ترین بزرگراه‌های تهران برای عابران پیاده