Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:06:03 GMT

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲۶۹ فشنگ در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۷۲۰

کشف ۳ قبضه سلاح شکاری و ۲۶۹ فشنگ در شرق تهران

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف سه قبضه سلاح شکاری و ۲۶۹ عدد فشنگ در شرق تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی شاملو با اعلام خبر کشف سه قبضه سلاح شکاری و 269 گلوله در شرق تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز را در فضای مجازی  شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی نارمک، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی مخفیگاهش اخذ شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و 269 عدد گلوله مربوط کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید خواهد داشت.

شاملو از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد، سریعاً موضوع را با پلیس از طریق سامانه 110 در میان بگذارند.

کشف سلاحهای آمریکایی از یک باند خرید و فروش سلاح/ ورود سلاح‌های قاچاق به ایران از ترکیهانهدام 3 باند اصلی قاچاق سلاح جنگی به کشور / کشف 165 قبضه سلاح جنگی و 6700 عدد فشنگ جنگی + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس پلیس امنیت کشفیات پلیس کشفیات عملیات پلیس پلیس قبضه سلاح شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستاهای اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به‌ سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال دااشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به‌ نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

کد خبر 846740 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی استان لرستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • طالبان از سلاح جنگی جدید "ساخت افغانستان" رونمایی کرد (فیلم)
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران