Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@19:55:27 GMT

ضرورت کاهش بروکراسی اداری در دستگاه‌های دولتی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۷۵۵

ضرورت کاهش بروکراسی اداری در دستگاه‌های دولتی

سلیمانی بر ضرورت کاهش بروکراسی اداری در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و گفت: مدیران در قانون به دنبال تبصره ای باشند که بتوان کلر مردم را به راحتی پیش برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز،  «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی استان خوزستان، ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) اظهار کرد: هنگامی که در مورد حضور حداکثری مردم در انتخابات سخن به میان می آید این مهم مولفه های بسیاری از جمله وضعیت معیشت مردم را در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه در فرصت های باقی مانده تا انتخابات باید تغییری در وضعیت معیشت مردم صورت گیرد افزود: برخی اقدامات روزمره ای هستند که مردم را اذیت می کنند به طور مثال افزایش ناگهانی قیمت اجناس، خوشبختانه در بخش قیمت مرغ توانستیم آرامش نسبی را در جامعه فراهم کنیم امام ضرورت دارد در سایر بخش ها نیز این اقدام صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه در صورتی که دستگاه ها به وظایف ذاتی خود عمل کنند بخش عمده ای از مشکلات مردم برطرف خواهد شد اضافه کرد: باید دقت داشته باشیم که در بررسی صلاحیت ها با سعه صدر تصمیم گیری شود و باید ملاکمان برای تایید صلاحیت ها نگاه با دید مثبت باشد.

 

 سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۰ روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر زمان باقی مانده است تصریح کرد: ضرورت دارد که تشکل ها، سمن ها و اقوام برای حضور پرشور مردم در انتخابات اقدامات مختلفی را انجام دهند.

 

وی بر کاهش بروکراسی اداری در دستگاه های دولتی تاکید کرد و ادامه داد: ضرورت ندارد که کارها را سخت کنیم تا به نتیجه مطلوب دست یابیم، مدیران در قانون ها به دنبال تبصره ای باشند که بتوان از طریق آن کار مردم را به راحتی پیش ببرند.

 

استاندار خوزستان یاد آور شد: شورای فرهنگی یک شورای فرادستی است که می توانند برنامه های تاثیرگذاری برای جامعه ایجاد کند، فضای مجازی امروز برای ما یک فرصت است که بتوانیم از آن به عنوان یک ابزار برای پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی جامعه بهره برد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی شورای اجتماعی انتخابات دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات

یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) بابت اتفاقات رخ داده در جریان برگزاری انتخابات این فدراسیون به دیوان عدالت اداری شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) با وجود ابهامات باعث شد یکی از نامزدهای ریاست، موضوع را از طریق دیوان عدالت اداری پیش ببرد.

مهدی گودرزی رئیس پیشین این فدراسیون که یکی از نامزدهای انتخابات بود در اعتراض به چگونگی انتخاب اعضای کمیسیون‌ ورزشکاران و همچنین موارد و ابهامات دیگر مدارک خود را جمع‌آوری و آن را به دیوان عدالت اداری تحویل داده است.

او در جریان این انتخابات اعتراض خود را اعلام کرد و در نهایت پنج رأی به دست آورد. با این وجود گودرزی شکایت خود را ارائه کرده است.

با این شرایط باید دید تکلیف این فدراسیون چه می‌شود و آیا انتخابات باطل خواهد شد یا خیر.

در این انتخابات محمدکاظم حججی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ماجرای منع دفاتر خدمات قضایی از ثبت اظهارنامه برای مقامات دولتی
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • شکایت گودرزی به دیوان عدالت اداری بابت روند برگزاری انتخابات
  • دست برتر مردم در حجاب