Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:52:31 GMT

معلم پایه گذار توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۰۷۷۶

معلم پایه گذار توسعه سیاسی و فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  صبح امروز  در  مراسمی از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم در شهرستان مهرستان تجلیل شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی و روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری براساس تدین و دین داری، هوش و استعداد و ذکاوت و در نهایت ولایت مداری خود در تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه آشنایی مردم با تفکرات استاد مطهری، ما را در دستیابی به اهداف عالیه انقلاب یاری می‌کند؛ لذا می‌طلبد در هفته بزرگداشت مقام معلم آثار و اندیشه‌های استاد مطهری به مردم معرفی شود.

فرمانده سپاه ناحیه مهرستان بیان داشت: توسعه سیاسی و توسعه فرهنگی را معلّم پایه‌گذاری می‌کند از همین رو باید کشور و جامعه روی این مسأله حساب کنند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: حضور مردم در جامعه اسلامی به عنوان یک نظام اجتماعی و دینی حائز اهمیت است و این مهم باید در رویداد‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظیر انتخابات با مشارکت پرشور نمایش داده شود.

میردوست خاشی، مدیر آموزش و پرورش مهرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: روز معلم، روز ستایش دانایی، روشنایی، شکوفایی و تعالی و تکریم انسان‌های است که برای بالندگی نسل امروز و فردای جامعه از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

وی بیان کرد: در تمام زمینه‌ها، واقعیت جامعه امروز مدیون هدایت گری‌های معلمانی است که در تحقق رویا‌ها و افتخارات بشریت نقش اول تکامل انسان را رقم می‌زنند.

گفتنی است: در پایان این مراسم از مربیان، معلمان و هادیان سیاسی بسیج به رسم یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز معلم گرامیداشت روز معلم 12 اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)

منبع: اصلاحات نیوز 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: ورزشکاران مهاجر ایران رویکرد سیاسی ندارند اما می‌توانند ابزار سیاسی دیگران شوند صالحی امیری مشمول بازنشستگی نمی‌شود

دیگر خبرها

  • رودخانه ماشکید مهرستان قربانی گرفت
  • شاهد سازمان‌یافته‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران هستیم
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • نظر علی مطهری درباره بهشت زوری
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد