Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس همچنان روند درمانی خود را در قرنطینه و زیر نظر پزشکان این تیم طی می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک سه هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل مصدومیت آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر را از دست دادند، پس از بازگشتند سرخپوشان از هند هنوز وضعیت مشخصی برای همراهی این تیم در لیگ برتر ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه بازیکن مصدوم پرسپولیس به دلیل قرنطینه این تیم هنوز موفق به گرفتن MRI نشده‌اند اما قرار است تا پایان هفته جاری تکلیف این بازیکنان برای دیدار با سپاهان مشخص شود.

در این وضعیت شنیده می‌شود مصدومیت کامیابی‌نیا و سرلک چندان جدی نیست اما آسیب‌دیدگی نوراللهی ممکن است برای این بازیکن دردسرساز شود. هرچند کادر پزشکی پرسپولیس امیدوار است هر سه بازیکن به دیدار هفته بیست‌و‌دوم تیم‌شان برسند، اما باید منتظر ماند و دید روند درمان این بازیکنان به کجا خواهد رسید.

تیم پرسپولیس در هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر روز یکشنبه 19 اردیبهشت به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

قرنطینه پرسپولیس امشب تمام می‌شود؟

انتهای پیام/ 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلاد سرلک کمال کامیابی نیا پرسپولیس میلاد سرلک کمال کامیابی نیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد

ترنت الکساندر آرنولد 10 روز تا بازگشت به میادین فاصله دارد. 

طرفداری | تعدادی از مصدومان لیورپول طی هفته‌های آینده به ترکیب یورگن کلوپ اضافه خواهند شد. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ ترنت الکساندر آرنولد که طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست، در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است. انتظار می‌رود مدافع انگلیسی برای بازی هفتم آوریل مقابل منچستریونایتد در دسترس باشد. دیوگو ژوتا نیز می‌تواند تا این تاریخ به تمرینات قرمزها اضافه شود. در مورد مصدومیت شب گذشته اندی رابرتسون در بازی اسکاتلند و ایرلند شمالی، لیورپول به دنبال ارزیابی وضعیت او است. مچ پای او امروز در مرسی‌ساید اسکن شد و پس از بررسی نتایج، میزان شدت آسیب‌دیدگی مدافع چپ لیورپول مشخص می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس
  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • فهرست مصدومان لیورپول طولانی‌تر شد (عکس)
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد