Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،. علی غفوری مقدم معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی پس از نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضویگفت: سهمیه جدیدی از روغن، شکر، گوشت مرغ و گوساله منجمد به خراسان رضوی اختصاص یافته است که در هفته‌های آینده جذب می‌شود.

او افزود: مقرر شد از محل ۲۰۰ هزار تن برنامه توزیع جدیدکشوری، این نیاز در استان بدون هیچگونه محدودیتی تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت ادامه داد: همچنین در خصوص تأمین روغن مورد نیاز استان، مقرر شد حداقل ۶ هزارتن از سهم ماهانه استان از محل کارخانجات استان تأمین شود و این میزان هرماه ۲۰ درصد افزایش یابد.

غفوری مقدم بیان کرد: در ارتباط با تأمین صد هزار تن شکرخام برای کارخانجات قند استان، استفاده از ظرفیت واحد‌ها و افراد توانمند برای واردات شکر خام مورد تأکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

طرقبه و شاندیز نیازمند افزایش سهمیه اقلام تنظیم بازار است


او تصریح کرد: درخواست خراسان رضوی برای جایگزینی سهمیه برنج استان از محل پاکستانی یا هندی به جای تایلندی مورد موافقت قرار گرفت.

 معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: در خصوص ورود موقت گندم برای بکارگیری ظرفیت خالی کارخانجات آرد استان قول پیگیری موضوع از طریق گمرک کشور داده شده است.

انتهای پیام//ف. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالاهای اساسی موادغذایی توزیع مواد غذایی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون