Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در زنجان، رضا خواجه‌ای عصر امروز در حاشیه بازدید از  پروژه طرح اقدام ملی مسکن  ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان و افتتاح خط تولید بتن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه مسکن گلشهر زنجان با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد در حال انجام است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ۳۰ ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اینکه حجم بتن‌ریزی پروژه گلشهر زنجان ۲۴ هزار متر مکعب  است، افزود: تاکنون از این میزان حدود ۵ هزار متر مکعب از سوی بخش خصوصی تامین شده و مابقی از سوی شرکت بنیاد بتن استان با تولید روزانه ۱۰۰ تا ۱۲۰ متر مکعب بتن، تامین خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه پروژه ۳۶۸واحدی گلشهر زنجان با مساحتی بالغ بر ۵۱ هزار و ۴۳۸ متر مربع در دست احداث است، عنوان کرد: این پروژه دارای چهار بلوک  ۱۰ طبقه‌ای و دو بلوک ۹ طبقه‌ای است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم بنیاد مسکن در سال‌جاری تأمین و تولید مسکن است، افزود: تامین مسکن گامی مهم در دست‌یابی به توسعه پایدار است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان افزود: تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری از طریق تولید و احداث واحدهای مسکونی با فراهم کردن مشارکت و همکاری مردم، خیرین یا اخذ تسهیلات بانکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن زنجان بتن تولید مدیر کل بنیاد مسکن زنجان رضا خواجه ای مسکن محرومان گلشهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد سعیدی صبح سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و ۶ عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد که تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

گفتنی است، جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با حضور اعضای این شورا و در راستای هماهنگی برای سفر مقام عالی وزارت برگزار شد.

کد خبر 6086048

دیگر خبرها

  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • آغاز احداث پروژه ۳۵۰۰ واحدی مسکن سازمان انرژی اتمی
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستا‌های اردبیل
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل