Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:03:42 GMT

بنیاد برکت پنج هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۲۱۸

بنیاد برکت پنج هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد کرد

مصباح ربانی روز دوشنبه در نشستی با فرماندار هشترود افزود: احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی نیز در استان هدف گذاری شده است که عملیات اجرایی چهار هزار واحد شروع شده است و در حال احداث می باشد.
وی از احداث  ۶۸ مدرسه با ۳۳۴ کلاس درس در شهرهای استان آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: تاکنون از اول شروع کرونا بیش از۱۷۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع‌ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد اجرایی فرمان امام،  اجرای طرح های اشتغالزایی، کمک به محرومیت زدایی، مدرسه سازی ، کمک به احداث و بازسازی مساجد روستایی ، حوزه سلامت ، کمک به کسب و کارهای حلال و ایجاد درآمد پایدار در مناطق روستایی را از جمله برنامه های این ستاد در سال جاری عنوان کرد.

امین امینیان فرماندار هشترود هم به نرخ بالای بیکاری هشترود در کشور اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری هشترود ۲۴.۳۲ درصد است که باید در زمینه اشتغال در این شهرستان قدم های اساسی برداشته شود.
وی گفت: نبود زمینه اشتغال در این شهرستان باعث مهاجرت شده به طوری که بالاترین نرخ مهاجرت استان متعلق به شهرستان هشترود می باشد و حدود ۴ هزار نفر نیروی کار مهاجرت کرده اند.
امینیان با اشاره به اینکه ۳۴ مدرسه شهرستان کانکسی و ۱۴ مدرسه هنوزسنگی و ۷۴ مدرسه مخروبه می باشد، خواستار مساعدت ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه مدرسه سازی در این شهرستان شد.
وی از احداث مرکز درمانی در شهرنظرکهریزی خبرداد و گفت: احداث این مرکز باعث می شود بیماران این منطقه برای مداوا به بیمارستان هشترود و شهرهای اطراف نروند.

برچسب‌ها هشترود آذربایجان شرقی بنیاد برکت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هشترود آذربایجان شرقی بنیاد برکت هشترود آذربایجان شرقی بنیاد برکت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان

جشن بزرگ احیای واحدهای راکد استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی و اعضای هیات وزرا و کابینه سیزدهم در سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی در ادامه سفر استانی دوم خود به سمنان با حضور در شهرک صنعتی مرکز استان در جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد در استان سمنان شرکت کرد.

قرار است به صورت نمادین بازگشت ۲۰۰ واحد راکد استان سمنان به تولید در دوران دولت سیزدهم تاکنون جشن گرفته شود. رئیس جمهور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

رئیس جمهور قبل از این مراسم، طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان را نیز افتتاح کرده بود.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال