Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:47:49 GMT

رعایت دستورالعمل بهداشتی اصناف در زنجان کمتر شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۵۲۱

رعایت دستورالعمل بهداشتی اصناف در زنجان کمتر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: طی چند روز گذشته رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان بهتر شده است.

وی با بیان اینکه تزریق‌کنندگان واکسن می‌توانند ناقل بیماری کرونا باشند، اظهار کرد: اگر فرد بر اینکه به ایمنی قابل قبول برسد باید دوره‌های پیش بینی شده برای تزریق واکسن را بگذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: فردی که واکسن زده فکر نکند که می‌تواند سبک زندگی خود را تغییر دهد و باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند.

قزلباش تاکید کرد: در حال حاضر تزریق‌های دو دوز و سه دوز انجام می‌شود و افرادی که در این طرح ثبت‌نام کردند باید این مراحل را طی کنند.

وی با بیان اینکه هنوز بیماران دیابتی در گروه بیماران صعب‌العلاج قرار نگرفتند، ابراز داشت: منتظر دستور برای واکسیناسیون این گروه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به ویروس هندی و آفریقایی اشاره کرد و یاد آور شد: برای عدم درگیری با ویروس هندی و آفریقایی باید اقدامات لازم از سوی مردم انجام شود.

قزلباش گفت: خطری که انتشار ویروس هندی وجود دارد بسیار زیاد است و ضروری است مردم بیشتر از گذشته بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه سهمیه بندی واکسن کرونا بر اساس آمار و بر اساس برنامه کشوری و از طریق مرکز به استان ارسال می‌شود، ابراز داشت: طی چند روز گذشته پارت دیگری از واکسن به استان رسیده و تزریق واکسن ادامه دارد و کی از مراکز تجمعی واکسن علاوه بر مراکز دیگر در استان در ورزشگاه پیام امروز راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در روزهای آینده مرکز دوم نیز راه‌اندازی شود تا گروه‌های بعدی با سرعت بیشتری واکسینه شوند.

قزلباش به همکاری اصناف اشاره کرد و گفت: همکاری اصناف در رده‌های شغلی دو، سه و چهار از روز شنبه کمتر شده است که خطر بسیار جدی است و بیشتر اصناف فعالیت خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: تنها راه قطع زنجیره کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است که در این راستا باید مردم به این باور برسند که کرونا تمام نشده است.

کد خبر 5203841

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا شب قدر کرمانشاه آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اردبیل شب های قدر ماه مبارك رمضان واکسن کرونا عکس استانها همدان بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد