Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:47:47 GMT

۱۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در سلماس کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۵۸۶

۱۲۵ کیلوگرم مواد مخدر در سلماس کشف شد

سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پاسداران گمنام و رزمندگان سپاه شهرستان سلماس برای سومین بار در ۲ هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود در ارتفاعات مرزی شهرستان، طی درگیری با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق به کشف محموله سنگین مواد مخدر شدند.

وی ادامه داد: این محموله مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلوگرم هرویین و ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه بود که البته قاچاقچیان از خروج این اقلام از مرز ناکام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه سلماس با اشاره به اینکه این محموله در قالب ۲۰۵ بسته جاسازی شده بود، اظهار کرد: سه نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند.

سرهنگ پاسدار میرکاظمی‌زاده افزود: رزمندگان سپاه شهرستان سلماس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در مناطق مرزی، شبانه روز درحال صیانت از ایران اسلامی بوده و با هرگونه اقدامات مخل امنیت پایدار با قاطعیت برخورد خواهند کرد.

در ۲ هفته گذشته ۳۳۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارتفاعات مرزی سلماس توسط نیروهای سپاه کشف و ضبط شده است؛ 

آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که همواره با معضل قاچاق مواد مخدر درگیر بوده و سالانه هزاران کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف می شود.

سلماس یکی از شهرستان‌های شمال آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی شیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواد مخدر ارومیه سلماس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی شیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آذربایجان غربی شیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواد مخدر ارومیه سلماس اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: با انجام رصد و پایش و پیگیری‌های شبانه روزی و فعال سازی گشت‌های آشکار و پنهان پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محورها و بزرگراه‌های منتهی به پایتخت، مأموران این پلیس موفق به شناسایی ۲ قاچاقچی در محور قم به تهران شدند و برای بررسی موضوع به آنها دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهمان سعی در فرار داشتند که با سرعت عمل مأموران، ناکام مانده و هر ۲ بازداشت و خودروی آنها متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، خاطرنشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب خودرو ۵۰ کیلو گرم تریاک در بسته بندی‌های مختلف کشف شد و متهمان با توجه به مشهود بودن جرم دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل شدند.

وی در پایان تصریح کرد: هر ۲ متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

کد خبر 6083289

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • توقیف تریلی حامل شیشه و هروئین در مرز تایباد
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا