Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@11:15:25 GMT

آخرین جزئیات واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۲۵۸۹

آخرین جزئیات واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمود پاکدل با اشاره واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط گفت: دستور معاون اول رییس جمهور به وزارت صمت جهت واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط ابلاغ شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این دستور تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صمت و دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا منعقد کرده که برابر توافقات انجام‌شده بنیاد شهید و امور ایثارگران اولویت‌های واگذاری خودرو به جانبازان و همچنین نوع خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای دستور معاون اول رییس جمهور نشست‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی با سرپرستان وقت و وزیر صنعت، معدن و تجارت منعقد و مقررشده است واگذاری خودرو به جانبازان بالای ۵۰ درصد با اولویت جانبازان ۷۰ درصد و قطع نخاعی صورت گیرد. علاوه بر این دو خودروساز بزرگ کشور متعهد به واگذاری خودرو شده‌اند و نوع خودروی واگذاری نیز در صورت‌جلسات مربوطه مشخص‌شده است.

پاکدل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای دستور واگذاری خودرو گفت: از آنجا که طبق قانون مسئولیت واگذاری خودرو در حیطه وظایف و اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت است طی چند روز گذشته مهندس اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت مجدداً جلساتی داشته‌اند که با دستور معاون اول رییس جمهور به وزیر صمت مقررشده است اقدام لازم به‌منظور اجرایی شدن این موضوع انجام شود.

پاکدل در پایان با بیان اینکه در زمان تدوین بودجه ۱۴۰۰ پیگیری‌های جدی و مذاکره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌منظور تعیین محل تأمین منابع ماده ۴۵ توسط مسئولان بنیاد شهید انجام شد، افزود: نمایندگان محترم مجلس با نگاهی دیگر؛ بند «ز» تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را به‌منظور فروش خودرو به جانبازان با تقسیط ۵ ساله به تصویب رساندند. به‌این‌ترتیب ازآنجاکه هرگونه تغییر در این مصوبه نیازمند ارائه طرح توسط نمایندگان محترم و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است. لذا به‌منظور پیشگیری از هرگونه تأخیر، بنیاد شهید دستور معاون رییس جمهور به وزیر صمت برای تأمین خودروی جانبازان را در اولویت کاری قرار داد که امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094758 برچسب‌ها بنیاد شهید وامور ایثارگران خودرو جانبازان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بنیاد شهید وامور ایثارگران خودرو جانبازان واگذاری خودرو به جانبازان معاون اول رییس جمهور بنیاد شهید دستور معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با بیان اینکه زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است، گفت: تکمیل این زائرسرا نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد رحیمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساخت این زائر سرا با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون ها زائر به خصوص در ایام اربعین،در این شهر مرزی در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام زیربنای این زائرسرا را 2 هزار و 400 مترمربع اعلام کرد و گفت:این پروژه با پیشرفت 40درصدی در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است،تصریح کرد:22 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اعتبار نیاز است‌.

رحیمی به دیگر مشخصات این پروژه اشاره داشت و گفت:این زائرسرا در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان 300 نفر در طول روز در حال اجرایی است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام در پایان افزود:این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • نصب عرشه پل دوربرگردان در بزرگراه باقری محدوده جانبازان
  • اطلاعیه مهم درباره بزرگراه شهید باقری؛ رانندگان بخوانند!
  • بزرگراه شهید باقری تا ۱۱ فروردین بسته شد
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • بازدید معاون اول رییس جمهور از ستاد پلیس راهور فراجا
  • محدودیت در بزرگراه باقری به دلیل نصب عرشه دورگرد غیر همسطح
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز