Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته امداد شهرستان بهارستان گفت: ۸۰۰ میلیون تومان از صدقات ۱ میلیارد تومانی مردم بهارستان توسط ۴۰ مؤسسه خیریه خارج از شهرستان جذب می‌شود و این در حالی است که این شهرستان بهارستان با ۵۴۰۰ خانواده مددجو بزرگترین خانواده کمیته امدا - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، فتح اله عزیزی در حاشیه مراسم آغاز بکار قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی خدمات در کمیته امداد در جهت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است تا از وضعیت محرومیت خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت 11 مرکز نیکوکاری در بهارستان اشاره کرد و افزود: حدود 20 هزار خانوار نیازمند و کم برخوردار در شهرستان بهارستان وجود دارد که قرارگاه محرومیت‌زدایی برنامه ویژه‌ای برای این خانواده‌ها در نظر گرفته است‌.

رئیس کمیته امداد بهارستان ادامه داد: ادارات و سازمان‌های مردم‌نهاد به‌صورت جزیره‌ای در کمک‌ به نیازمندان عمل می‌کنند ولی با پیوستن به قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان، امدادرسانی‌ها در حوزه‌های مختلف مطلوب خواهد شد.

بیش از 12 هزار پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان کرمانشاه ‌اجرا شدمرکز تخصصی محرومیت‌زدایی در 22 محله شهرستان بهارستان راه‌اندازی می‌شوداجرای 596 پروژه محرومیت‌زدایی توسط بنیاد احسان

عزیزی تصریح کرد: با هم‌افزایی بین دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و نهادهای مردمی می‌توانیم کمک‌های اساسی و مدون به محرومین بهارستان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه سبد نوع‌دوستی جمعیت 700 هزارنفری بهارستان پربار است گفت: عایدی کمیته امداد از صندوق صدقات در ماه 210 میلیون تومان است این در حالی است که مردم بهارستان بیش از 1 میلیارد تومان صدقه پرداخت می‌کنند که بیش از 800 میلیون تومان آن توسط 40 مؤسسه خیریه خارج از شهرستان جذب می‌شود‌ و این یکی از معضلات بزرگ کمیته امداد در شهرستان است.

وی با اشاره به وجود 28 هزار صندوق صدقه خانگی و عمومی در بهارستان بیان کرد: سرقت صندوق‌های صدقه نیز به معضل در بهارستان تبدیل‌شده است که مردم می‌توانند صدقات خودشان را الکترونیکی و یا از طریق اپلیکیشن‌ها پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: با 5400 خانواده مددجو بزرگترین خانواده کمیته امداد در استان تهران را دارا هستیم و حدود 5 هزار نفر که عضو کمیته امداد نیستند ولی برخی از خدمات را از کمیته دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بهارستان محرومیت زدایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در آیین واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارکرد: امروز مددجوی فاقد مسکن در کمیته امداد نداریم و این وعده‌ی محقق شده دولت است. تولید و بهره‌برداری از مسکن برای مددجویان کمیته امداد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۴۴ درصدی داشته است.

وی افزود: خرسندیم که بیش از ۳۳هزار مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود. مسئله مسکن یکی از دغدغه‌های جدی افراد فاقد مسکن است.

رئیس جمهور ادامه داد: کمیته امداد تا جایی که در توانش باشد هزینه مددجویان را پرداخت می‌کند، اما تامین مسکن آرامش خاصی را به تمام اعضا خانواده می‌دهد و از همه این موارد متفاوت‌تر است.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • محرومیت زدایی سپاه با بهسازی ۶۵ کیلومتر از راه‌های روستایی استان اردبیل
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش