Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس با وجود کسب بیش‌ترین امتیاز و سرگروهی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک هشتم نهایی از مزایای این موارد بی‌بهره است.

تیم‌های پرسپولیس ایران و تاجیکستان، تنها سرگروه‌هایی هستند که در مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ روبروی هم قرار می‌گیرند و سه سرگروه دیگر در منطقه غرب با تیم‌های دوم رو در رو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تقابل سرگروه‌های یک و پنج، احتمال یک به ده وجود داشت که همان هم اتفاق افتاد. در این میان با توجه به این که هنوز تصمیمی برای برگزاری متمرکز ادامه رقابت‌ها اخذ نشده است، با حکم قرعه، میزبانی به تیم تاجیک رسید تا در عمل سرگروهی برای پرسپولیس، ثمری نداشته باشد.

این در حالی است که شاگردان یحیی گل محمدی بیشترین میزان امتیازات را در میان تمام گروه‌ها از آن خود کردند و تنها سرگروهی هستند که برای بازی بعد در خانه خود به میدان نخواهند رفت. با اجرای برنامه فعلی با توجه به این که این تیم تاجیک از رنگ قرمز در کیت اصلی خود بهره می‌برد، احتمالا قهرمان ایران باید با لباس دوم خود در آن مسابقه حضور پیدا کند.

طبق برنامه اعلامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مراحل یک‌هشتم و همچنین یک‌چهارم پایانی به صورت تک‌بازی در هفته پایانی شهریور و هفته ابتدایی مهرماه و نیمه‌نهایی و فینال رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس ایران لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس ایران پرسپولیس و استقلال تاجیکستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم

اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: می‌دانید که بازی کردن در اینجا چقدر سخت و دشوار است. نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

او درباره اینکه بعد از مدت‌ها پرسپولیس به صدر جدول رسید، گفت: می‌دانیم که ما یک بازی بیشتر از استقلال رقیبمان  کردیم و کاری که باید می‌کردیم بردن این بازی بود که این کار را انجام دادیم.  

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت امید عالیشاه بیان کرد: می‌دانیم که امید بازیکن مهمی برای ما هست به خصوص در این مقطع از فصل که هستیم و امیدوارم مصدومیت دشواری نباشد و باید منتظر نتایج ام آر آی باشیم.  

اوسمار درباره اینکه قرار است در بازی‌های حساس از VAR استفاده شود و پرسپولیس این درخواست را داشته است، گفت: در واقع این سیستم داوری خوب است و کمک می‌کند. البته من از تصمیم مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه باخبر نیستم و هر تصمیمی بگیرند تبعیت می‌کنم.  

او درباره روند تیم فوتبال پرسپولیس و بازی اش در جام حذفی  گفت:  همه بازی‌ها مهم هستند و ما با علم بر اهمیت بالای بازی‌ها پا به زمین مسابقات  می‌گذاریم و می‌دانیم جام حذفی هم مهم هست، چون یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و در صورت برد  می‌توانیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها برویم، به خاطر همین با تمام قوا روانه این مسابقات می‌شویم و از بازیکنانی که بتوانند بازی کنند استفاده خواهیم کرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*