Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک نسبت به فصل قبل رقایت های لیگ برتر از نظر آماری افت داشت. لک در بازی های فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا به مراتب دروزاه اش کمتر باز شده بود، در بازی های این فصل ۵ بار دروازه‌اش را بازشده دید. حامد لک تنها در جریان بازی با الوحده توانست کلین شیت کند و سه گل از الریان و یک گل از الوحده دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان در مجموع ۹ سیو داشت. همه این مسائل دست به دست هم داده تا داود فنایی با مرور دوباره بازی های لک و اتفاقاتی که منجر به بازی شدن دروازه تیم شده به دنبال آن است تا با آغاز تمرینات تمرینات ویژه ای را برای دروازه بان اول پرسپولیس درنظر گرفته و او را باز هم به شرایط مناسب روحی و فنی برساند.
فنایی به دنبال آن است تا حامد لک را از هر نظر آماده دو بازی های حساس پیش رو مقابل سپاهان و استقلال کرده و نکات لازم را در مورد خصوصیات مهاجمان دو تیم در اختیار این دروازه بان قرار دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر حامد لک پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس حامد لک داوود فنایی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس جهت دیدار روز جمعه برابر آلومینیوم در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، ظهر امروز پیگیری شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه و پس از حضور در جلسه فنی، در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. این تمرین که ۷۰ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین در قالب دو گروه و بعد از آن، مرور تاکتیک‌های هجومی و دفاعی در دو گروه از بازیکنان در دو نیمه زمین انجام شد.

وحدت هنانوف بعد از گذراندن دوران مصدومیت خود، امروز در بخشی از تمرینات گروهی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند هم بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد. امید عالیشاه نیز با توجه به مصدومیتی که در بازی برابر صنعت نفت برای او به‌وجود آمد، امروز زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد.

در تمرین امروز پرسپولیس الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، بانوان ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند و پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

کد خبر 846460 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟