Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:12:09 GMT

بارسلونا با چالش متوقف کردن گل های خورده روبرو است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۳۶۶۵

بارسلونا با چالش متوقف کردن گل های خورده روبرو است

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو ، پس از پایان دیدار بارسلونا در مقابل تیم والنسیا که با نتیجه ۲ بر ۳ به نفع بارسا خاتمه یافت ، «جرارد پیکه» مدافع بارسلونا و «آلفرد شرودر» مربی‌ دوم تیم ، اعتراف کردند که اگر تیم بارسلونا می‌ خواهد قهرمان لالیگا شود باید بهتر دفاع کند .

وقتی برای پیشرفت مناسب باقی‌ نمانده و هرگونه بهبودی در این امر باید معقول و فوری باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنج بازی اخیر لالیگا ، تیم «رونالد کومن» در مجموع ۹ گل دریافت کرد که تقریبا دو گل خورده در هر دیدار محسوب می‌ شود :دو گل در مقابل رئال مادرید ، دو گل در مقابل ختافه ، یک گل در مقابل ویارئال ، دو گل در مقابل گرانادا و دو گل نیز در بازی یکشنبه شب در مقابل والنسیا .

از ۳۳ گلی که تیم بارسلونا در ۳۴ دیدارش در قهرمانی لالیگای اسپانیا خورده ، ۲۷ درصد آنها در پنج دیدار اخیرش بوده اند .

عدم اعتماد به نفس بارسلونا در خط دفاعی ، با آنچه که از رقبای اصلی‌ او برای قهرمانی یعنی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید دیده می‌ شود، متفاوت است .تیم آتلتیکو مادرید در ۵ دیدار اخیرش فقط ۳ گل دریافت کرد در حالی‌ که رئال مادرید فقط ۱ گل و آن هم در مقابل بارسلونا در دیدار ۵ هفته اخیرش ، دریافت کرد .از آن موقع ، تیم رئال مادرید هیچ گلی دریافت نکرده است .

پیکه پس از پیروزی دیشب تیمش گفت :حریفان کمتر از قبل به طرف دروازه ما شوت می‌ کنند اما هر دفعه که شوت کردند ، گل زدند .

اگرچه از زمانی‌ که بارسلونا با سه هافبک بازی می‌ کند ، منسجم تر شده اما واقعیت این است که حریفانش شانس بیشتری برای گلزنی داشتند .افزون بر آن ، به گفته شرودر ، تیم بارسلونا در طول ۹۰ دقیقه بازی ، باید با تمرکز بیشتر و دفاع بهتری بازی کند . وی گفت :می‌ دانیم که در مقابل گرانادا در دو یا سه جا خوب عمل نکردیم و این باعث شد بازی را ببازیم .

هر چند نیمی از گلهای اخیر دریافت شده  از سوی بارسلونا ، به دلیل خطاهای دفاعی نبودند و بیشتر به دلیل بد شانسی‌ اتفاق افتاده است ، در بازی آینده در مقابل آتلتیکو مادرید که تیمی متخصص در استفاده از اشتباهات حریف می‌ باشد ، بارسلونا باید ۹۰ دقیقه بدون نقص در خط دفاعی ظاهر شود .

بارسلونا اکنون ۵ روز فرصت دارد تا که اشکالات خود را برطرف کند تا بتواند با سربلندی از دیدار با آتلتیکو مادرید بیرون بیاید و کسی‌ چه می‌ داند ، شاید این پیروزی به معنی‌ گام اصلی‌ برای فتح جام قهرمانی لا لیگا باشد .

برچسب‌ها فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا لالیگا فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا اخبار کنکور رئال مادرید گل در مقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!

رافا یوسته معتقد است رئال مادرید و بارسلونا در شرایط برابری رقابت نمی‌کنند.

طرفداری | رافا یوستی واکنش تندی به حواشی ال‌کلاسیکو نشان داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، روز یک‌شنبه دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد. 

البته این نبرد خالی از حاشیه نبود و تصمیمات بحث‌برانگیز داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. جنجالی‌ترین اتفاقِ آخرین ال‌کلاسیکوی فصل رخ در اواسط نیمه اول داد. در دقیقه 28 بازی و روی ارسال کرنر بازیکنان بارسلونا، آندری لونین ضربه لامین یامال را در دهانه دروازه برگشت داد؛ صحنه‌ای که بارسایی‌ها قاطعانه اعتقاد دارند دروازه‌بان رئال از داخل دروازه توپ را بیرون کشیده و به قول معروف حق آنها خورده شده است.

رافلا یوسته، نایب رییس باشگاه بارسلونا پس از جلسه دیشب با خوان لاپورتا (پیرامون ادامه همکاری با ژاوی)، واکنش تندی به حواشی ال کلاسیکو نشان داد و عصبانیت شدید خود را ابراز کرد. یوسته در این‌باره گفت:

از اتفاقاتی که در ال کلاسیکو رخ داد به شدت خشمگین و عصبانی‌ام. بارسلونا و رئال مادرید با قوانین یکسانی بازی نمی‌کنند.

گل لامین یامال در ال کلاسیکو؟ نه من که عصبانی نیستم، من شدیدا خشمگینم! این موضوع رو تا تهش می‌رم دنبالش، به هر کی هم که باید بگم، می‌گم. ما که تو زمین مساوی نیستیم! همه دیدن که توپ رفت تو گل، دیگه از حد گذرونده شده‌است!

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد