Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود مرتضایی فرد امروز (دوشنبه) با اعلام این خبر گفت: در طرح بیمه عمر و حوادث صبا که ثبت نام اینترنتی آن در اسفند ماه ۹۹ آغاز شد و تا ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ نیز ادامه داشت، با استقبال و ثبت درخواست بیش از ۱۴۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضایی فرد ظهارداشت: پس از پایان مهلت ثبت نام، لیست نهایی متقاضیان این خدمت به شرکت بیمه ملت ارسال شد و طبق اعلام قبلی، از ابتدای اردیبهشت ماه پوشش بیمه تکمیلی عمرو حادثه و آتش سوزی صبا برای این تعداد از عزیزان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه “در این طرح برای اولین بار، سقف سنی ثبت نام کنندگان و سقف سنی پوشش خسارت بیمه حذف شده است” گفت: این موضوع فرصت مناسبی برای بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ایجاد کرد تا بدون در نظر گرفتن سقف سنی نسبت به برخورداری از خدمات این نوع بیمه اقدام کنند.

به گفته وی، در این طرح علاوه بر خسارت عمر و حادثه، شرکت بیمه ملت، پوشش “بیمه آتش سوزی” را نیز بصورت رایگان برای متقاضیان فعال کرده است.

او همچنین تصریح کرد: عزیزانی که در این طرح ثبت نام کرده اند می‌توانند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir در بخش خدمات بیمه‌ای و صفحه بیمه تکمیلی عمر و حوادث، نسبت به استعلام کامل وضعیت خود اطلاع لازم را کسب کنند.

مرتضایی فرد در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی تغییر آدرس متقاضی برای بیمه آتش سوزی یا تغییر ذینفع طرح نیز اظهار داشت: پیش بینی لازم در بخش مربوطه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق (sabasrm.ir) برای اصلاح و تغییر این موارد انجام شده و ۱۴۰هزار نفری که تحت پوشش قرار گرفته اند، در طول سال می‌توانند نسبت به تغییر این موارد اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به صدور گروهی بیمه نامه ها، تا پایان سال امکان حذف افراد تحت پوشش یا اضافه شدن افراد جدید به لیست بیمه شدگان وجود ندارد و در صورتی که بازنشستگانی نتوانسته اند در این مرحله ثبت نام کنند، باید تا زمان اتمام این قرارداد یعنی سال ۱۴۰۱، صبر کنند.

در مورد نحوه دریافت خسارت، عنوان شد که پیرو هماهنگی با بیمه ملت، کلیه شعب بیمه ملت در سراسر کشور این آمادگی را دارند که خدمات پرداخت خسارت را انجام دهند و بازنشستگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت sabasrm.ir، لیست شعب بیمه ملت به همراه آدرس آن‌ها را ملاحظه نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازنشستگان بیمه عمر بیمه ملت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه

دریافت 232 MB کد خبر 6087068

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت