Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آزادی دختربچه هشت ساله اهل هرسین تنها دو ساعت پس از آنکه گروگان گرفته شده بود، با تلاش پلیس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: حادثه گروگانگیری هرسین بعدازظهر امروز (۱۳ اردیبهشت) و به دنبال اختلافات مالی میان دو خانواده رخ داد که ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی هرسین پس از دریافت اطلاعات لازم اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای ردیابی افراد آدم ربا آغاز کرده و دریافتند آنها دختر بچه هشت ساله را به شهر کرمانشاه منتقل کرده اند.

جاویدان تصریح کرد: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری دختربچه ربوده شده شدند و به سرعت نسبت به آزادسازی وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: افراد آدم ربا که متوجه عملیات گسترده پلیس برای نجات جان دختربچه شده بودند پیش از رسیدن پلیس محل اختفای گروگان خود را ترک کرده و متواری شده بودند.

وی با اشاره به شناسایی سه فرد آدم ربا، از  تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: مطمئنا این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

جاویدان در پایان از مقابله جدی پلیس با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و بدون شک دیر یا زود تسلیم قانون خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه رهایی گروگان نیروی انتظامی هرسین استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد

با دستور استاندار کرمانشاه، قرارگاه آب‌رسانی شهرستان هرسین به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور فرماندار هرسین و مدیرکل آب و فاضلاب استان برگزار و مشکل آب شرب این شهرستان به‌صورت ویژه پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با دستور استاندار، روز سه شنبه _ هفتم فروردین _ برای پیگیری مشکل آب شرب شهرستان هرسین به این شهرستان سفر کرد و در جلسه قرارگاه آبرسانی هرسین اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی شهر هرسین یک مطالبه به‌حق مردمی و یک اولویت مهم برای استان است.

وی افزود: اجرای طرح آبرسانی شهر هرسین، دغدغه جدی استاندار کرمانشاه است و وی به صورت مستمر پیگیر پیشرفت این پروژه است؛ همچنین در سطح کلان هم پیگیر تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه آبرسانی به شهر هرسین است.

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین نیز در این جلسه به تشریح مشکلات آبرسانی در مناطق مرتفع شهر هرسین پرداخت و اظهار کرد: با توجه به توسعه و تمهیدات صورت گرفته در منطقه میانی شهر هرسین و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی آن، زمینه برای واگذاری انشعاب آب به اهالی شهرک‌های بسیج و شهرداری فراهم است و مردم می‌توانند به همین منظور به اداره آب و فاضلاب مراجعه کنند.

وی افزود: آبرسانی به شهرک‌های مذکور و رفع مشکل آبرسانی به مناطق مرتفع از پروژه‌های مهم و اولویت دار حوزه آبرسانی این شهرستان است.

فرماندار هرسین همچنین به تشریح وضعیت چاه‌های جایگزین تأمین آب برای پروژه آبرسانی به شهر هرسین و عدم همراهی معارضین پرداخت.

به گزارش ایمنا بررسی وضعیت تملک چاه‌های دائمی در پروژه آبرسانی به شهر ۵۰ هزار نفری هرسین از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و مقرر شد در جلسه بعدی که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار خواهد شد، موضوع معارضین محلی این پروژه بررسی و پیگیری شود.

کد خبر 739496

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • دستگیری گروگان گیر در شاهرود
  • رفع تنش آبی تمام مناطق شهر هرسین و حفر چاه در دستور کار قرار گرفت
  • اختلافات خانوادگی در کرمانشاه به قتل انجامید
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • قرارگاه آب‌رسانی هرسین کرمانشاه برگزار شد
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!