Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@01:37:57 GMT

ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر در ندامتگاه خورین ورامین

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۱۹۶

ایجاد اشتغال برای ۹۰۰ نفر در ندامتگاه خورین ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مراد نصیریان مدیر ندامتگاه خورین امروز در حاشیه بازدید امام جمعه موقت ورامین از این مجموعه، اظهار کرد: محور کار ما اصلاح و تربیت افراد خطاکار بوده و در این رابطه یک سالن فرهنگی راه‌اندازی شده است و آموزش‌های فرهنگی و دینی در آن ارائه می‌شود.

وی در خصوص وضعیت بهداشتی خصوصاً در ایام کرونا گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده در ایام کرونا همچنین کمک روحانیون گروه‌های جهادی تاکنون بدون فوتی کرونایی این وضعیت را پشت سر گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ندامتگاه خورین اضافه کرد: زندانی‌های شهر ورامین آمار پایینی را دارا بوده و بیشتر زندانیان از شهرهای اطراف و اتباع هستند.

نصریان با اشاره به کمبود فضای فعلی این ندامتگاه و تهیه زمین در این رابطه بیان کرد: زمینی در جواد آباد مشخص شده بود اما کارشناسان بخاطر بُعدِ مصافت آن را رد کردند و اکنون نیز زمینی در جاده حرم تا حرم پیشنهاد شده است که منتظر جواب هستیم.

وی به جمعیت بالای این ندامتگاه در حال حاضر اشاره کرد و افزود: سالن ملاقات سه گانه ویژه‌ای برای خانواده‌های زندانیان آماده شده و در حال استفاده است البته ظرفیت بالای زندانی در این ندامتگاه تا حدودی برای ما مشکل ساز شده است.

مدیر ندامتگاه خورین سالن‌های متعدد اشتغال را یکی از کارهای بزرگ برای حمایت از زندانیان و خانواده‌های ایشان ذکر و تصریح کرد: اشتغال زندانیان را به طور جدی پیگیری کرده‌ایم و ۹۰۰ نفر مشغول کار در این ندامتگاه هستند و حقوق دریافت می‌کنند که کمک خرجی برای خانواده آن‌ها است. به عنوان نمونه یکی از پیمانکاران برای کارهای انجام شده ۷۰ میلیون تومان به حساب خود زندانیان به منظور اشتغال واریز کرده و زندان وسایل و امکانات آن را برای اشتغال ایجاد کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت مالی بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد(ره) در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی استان، کاظم مودی اظهار کرد: تعداد ۱۲ واحد گلخانه خانگی با حمایت بانک اقتصاد نوین برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان مهرستان راه‌اندازی شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان بیان کرد: این گلخانه‌ها در روستاهای تابعه شهرستان مهرستان و با هدف ایجاد اشتغال و کمک به بهبود وضعیت معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد مشاغل نوین و در مجاورت محل سکونت مددجویان احداث شده است.

وی ادامه داد: بانک اقتصاد نوین کشور، در راستای ایفای مسؤلیت اجتماعی و با هدف توسعه اشتغال‌های مولد و زودبازده در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، با پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض، در ایجاد و راه‌اندازی گلخانه‌های خانگی مشارکت کرده است.

مودی خاطرنشان کرد: روستاهای شهرستان مهرستان عمدتاً دارای ضریب محرومیت بالا هستند و ایجاد زمینه اشتغال برای قشر نیازمند این مناطق، می‌تواند نقش به‌سزایی در بهبود وضعیت معیشتی افراد داشته باشد.

کد خبر 744991

دیگر خبرها

  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • ۵۷۵ شغل در حوزه صنایع‌ دستی ایجاد شد
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران