Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@05:07:02 GMT

فصل 21-2020 برای پائو لوپز به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۲۷۴

بنابر نظر متخصصان سوئیسی، دروازه بان اسپانیایی جالوروسی باید جراحی شود. 

پائو لوپز، دروازه بان اول آاس رم دیگر قادر به همراهی تیمش در فصل ۲۱-۲۰۲۰ نخواهد بود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای ایتالیا، نتایج اسکن های صورت گرفته پس از مصدومیت لوپز در جریان باخت ۶-۲ رم مقابل منچستریونایتد نشان می دهد که او باید زیر تیغ جراحی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است در همین هفته کتف دروازه بان اسپانیایی رم جراحی شود. بنابراین پائولو فونسکا در ادامه فصل باید از آنتونیو میرانته به عنوان دروازه بان تیمش استفاده کند. 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس

دیدار برگشت بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ پاریسی ها خاتمه یافت. شاگردان لوئیز انریکه در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۶-۴ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. پائو کوبارسی پدیده ۱۷ ساله خط دفاعی بارسلونا همچون سایر هم تیمی های خود، یک شب تلخ را تجربه کرد. او بعد از این شکست بسیار ناراحت بود و اشک می ریخت. سرجی روبرتو که به دلیل محرومیت و الخاندرو بالده که به دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند، به کوبارسی دلداری دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • پایان ۲‌رؤیا؛ فینال تمام‌اسپانیایی روی هوا رفت!
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • رفیعی در انتظار پایان خوش دوران غیبت دروازه بان تیم ملی
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد