Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@15:10:49 GMT

تصاویر جدید از فصل سوم سریال روزگار جوانی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۳۰۵

تصاویر جدید از فصل سوم سریال روزگار جوانی

فیلمبرداری فصل سوم این سریال به نیمه رسیده است.

بازیگرانی، چون بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ تولید شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: فصل سوم سریال روزگار جوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران از تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر جدید امیرکبیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید میرزائی ظهر امروز در آیین قرعه‌کشی واگذاری زمین به متفاضیان شهر جدید امیرکبیر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانی جمعیت اظهار داشت: مسئله جمعیت یکی از مباحث مهم دولت سیزدهم قرار گرفته است و همه استان‌ها موظف به اجرای ماده چهار قانون جوانی جمعیت هستند که در این راستا متقاضیانی که فرزند آنها از 24 مهر ماه سال 1400 به بعد متولد شده باشند. همچنین افرادی که چهار فرزند 20 سال به بالا دارند می‌تواند 200 متر زمین رایگان دریافت کنند. 

وی افزود: مراسم امروز قرعه کشی، مصوبه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان است که مصوب شد 10 نفر از متقاضیان جوان و 10 نفر از متقاضیان مسن به عنوان نماینده 900 متقاضی در این مراسم حضور داشته باشند. 

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران عنوان کرد:  مراسم ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) 97 قطعه زمین در محله دو شهر جدید امیرکبیر واگذار شد، همچنین 166 قطعه در محله 3 و 4 شهر جدید امیرکبیر تامین زمین شد که آماه سازی زمین‌ها حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

میرزائی بیان کرد: محله پنج به عنوان بهترین محله شهر جدید امیرکبیر است که به بحث جوانی جمعیت اختصاص پیدا کرده است، با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها توان پرداخت مبلغ مازاد بر 200 متر را نداشتند طرح محله پنج مورد بازنگری قرار گرفت و از 900 قطعه در محله پنج شهر جدید امیرکبیر 307 قطعه به 200 متری، 300 قطعه به 400 متری و مابقی به 300 متر تبدیل شده است. برای محله پنج مجبور هستیم قرعه‌کشی انجام دهیم که تاکنون 40 متقاضی تقاضای زمین 400 متری داشتند. 

وی ادامه داد: در محله‌های 9 ، 10، 15 و 16 شهر جدید امیرکبیر هشت هزار قطعه زمین در نظر گرفته شده که برای این طرح مشاور أخذ شده و اگر طرح آن تأیید شود قصد داریم کل اراضی شهر امیرکبیر را به 200 متر تبدیل کنیم. 

مدیرعامل عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران بیان کرد: تأیید نهایی حدود 600 نفر از متقاضیان در شهر جدید مهاجران انجام شده است، اما در شهر جدید مهاجران زمین ویلایی وجود ندارد و افرادی که در شهر جدید مهاجران ثبت نام کردند و زمین نداریم به آنها تحویل دهیم می‌توانند در سامانه برای انتقال از شهر مهاجران به امیرکبیر تقاضای انتقال دهند. 

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • هدر رفت باران در روزگار کم‌آبی
  • جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی سمنان برگزار شد
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • از دوران وابستگی تا روزگار سرافرازی
  • تحویل ۹۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در شهر امیرکبیر
  • تقدیم زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)