Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@03:51:01 GMT

مهاجری در مسیر استرالیا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۳۹۶

مهاجری در مسیر استرالیا

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همیشه یکی از سوالاتی که به عنوان یک مهاجر داشته ام این بوده است که کدام کشور می تواند یک گزینه مناسب برای مهاجرت باشد و تاثیر بسیار بالایی در موفقیت من داشته باشد و همچنین در آینده شغلی من مسیر روشنی را ایجاد کند. در این راه تحقیق بسیاری را انجام دادم تا متقاعد شوم اقامت استرالیا بهترین گزینه برای شرایط من می باشد و می خواهم تجربیات خود را به عنوان یک مهاجر که مسیر مهاجرت را طی کرده ام برای شما عنوان کنم تا به این شکل اطلاعات مفیدی را از نحوه مهاجرت و اخذ اقامت استرالیا بدست آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین نوع اقامت استرالیا

بدون شک بهترین نوع اقامت استرالیا، اقامت دائم این کشور می باشد اما از چه طریق ؟ راه های بسیاری برای اخذ اقامت استرالیا وجود دارد ولی باید به این سوال پاسخ داد که شما شرایط کدام یک را دارید و برای کدام  مسیر می توانید اقدام کنید. با کمی بررسی می توان متوجه شد ویزای کار استرالیا اصلی ترین راه مهاجرت می باشد و من هم مانند بسیاری از متقاضیان از این مسیر وارد استرالیا شدیم اما این نکته هم طبیعی است که همین تقاضای بالا هم باعث شده است این مسیر بسیار سخت شود و شما باید برای دست یابی به آن تلاش بالایی کنید. تجربه خود را در زمینه ویزای کار استرالیا برای شما دوستان عزیز ارائه خواهم کرد چرا که این مسیر را به خوبی می شناسم.

شرایط لازم برای اخذ اقامت استرالیا با ویزای کاری

برای اخذ ویزای کار استرالیا از طریق سلکت ویزا نیاز بر این است که شما شرایط آن را داشته باشد شرایطی مانند سن، مدرک و سابقه کار، مدرک زبان انگلیسی و برخی موارد دیگر که هریک از این آیتم ها می تواند به شما امتیازی را بدهد تا برای این مسیر شانس خود را افزایش دهید. حالا با این موارد بهتر است که هریک از آنها را توضیح دهم تا با شرایط خود در مسیر ویزای کار بیشتر آشنا شوید.

سن مناسب برای ویزای کار استرالیا

اصلی ترین بخش امتیاز دهی برای ویزای کار ،سن می باشد و می تواند تا ۳۰ امیتاز به فرد دهد. برای ویزای کار باشد سن شما در بازه ۱۸ تا ۴۴ سال تمام باشد و به محض وارد شدن در ۴۵ سال به هیچ عنوان نمی توانید برای این ویزا اقدام کنید.

امتیازموارد امتیازآورسن۲۵۱۸ تا ۲۴ سال تمام۳۰۲۵ تا ۳۲ سال تمام۲۵۳۳ تا ۳۹ سال تمام۱۵۴۰ تا ۴۴ سال تمام

شاید بهترین بازه سنی ۳۰ تا ۳۲ سال باشد چرا که می توانید بیشترین امتیاز سن را دریافت کنید وهمچنین این امکان وجود دارد بیشترین امتیاز سابقه کار را دریافت کنید. یک فرد با ۲۸ سال سن نمی تواند این ادعا را بکنید که هم یک مدرک لیسانس دارید و هم ۸ سال سابقه کار چرا که غیر منطقی می باشد و فقط در شرایط خاص امکان پذیر می باشد.

مدرک تحصیلی برای ویزای کار

برای استرالیا یک سیستم سکشن بندی برای دانشگاه ها وجود دارد و دانشگاه ها را در دو سکشن یک و دو طبقه بندی می کند سکشن یک برای دانشگاه های سراسری برخی از دانشگاه های آزاد مراکز استان ها و یا برخی از دانشگاه های پیام نور می باشد و دانشگاه های سکشن دو مربوط به دانشگاه هایی می باشد که دارای سطح علمی پایین تری می باشد که با یک سرچ ساده می توانید به این لیست دست یابید تا شرایط دانشگاه خود را ببینید. به موارد زیر دقت کنید:

کاردانی یا معادل کاردانی ۱۰ امتیازکارشناسی ۱۵ امتیازکارشناسی ارشد ۱۵ امتیازدکترا ۲۰ امتیاز

مسلما سکشن دانشگاه نقش مهمی دارد و سکشن یک شرایط بهتری را دارد در این رابطه باید به کدشغلی و رشته خود دقت کنید برای مثال اگر شما از طریق مهندسی عمران اقدام می کنید باید حداقل یک مدرک لیسانس سکشن یک را داشته باشید و یا فوق لیسانس شکشن دو را داشته باشید.

سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی

در اکثر موارد سابقه کار شما باید با مدرک تحصیلی شما مرتبط باشد اگر مهندس عمران هستید و برای این کد شغلی اقدام می کنید باید سابقه کاری در این حوزه بیارید و نمی توانید در مورد مکانیک سابقه کار ارائه کنید هر چند که بسیار از مشاغل فنی این امکان را می دهد سابقه کار خارج از مدرک را ارائه دهید ولی در مجموع تلاش کنید تا امتیاز کامل را از این آیتم بدست آورید و با مشاوران سلکت ویزا در این باره مشورت کنید چرا که در زمینه مهاجرت به استرالیا با بهره گیری از وکیل مهاجرت استرالیا بسیار قدرتمند هستند. به امتیاز سابقه کار دقت فرمایید:

کمتر از ۳ سال ۰ امتیازبین ۳ تا ۵ سال ۵ امتیازبین ۵ تا ۸ سال ۱۰ امتیازبالای ۸ سال ۱۵ امتیازمدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت به استرالیا

شک نکنید این گزینه می تواند بیشترین تاثیر را داشته باشد چرا که کاملا رقابتی می باشد و هر کسی تلاش بیشتری کند امتیاز بیشتری را بدست می آورد به موارد زیر توجه کنید

نمره‌ی ۶ به بالا در هر مهارت آیلتس و یا معادل آن در PTE 50: امتیاز ۰نمره‌ی ۷ به بالا در هر مهارت آیلتس و یا معادل آن در PTE 65: امتیاز ۱۰نمره‌ی ۸ به بالا در هر مهارت آیلتس و یا معادل آن در PTE 79: امتیاز ۲۰

دو نکته بسیار مهم اول اینکه حداقل آیلتس ۷ و یا معادل آن را بیاورید چرا که آیلتس ۶ حداقل است و امتیازی به شما نمی دهد ومورد دیگر اینکه من و ۹۵% مهاجران استرالیایی آزمون PTE را برای خود انتخاب می کنند چرا که راحتر است اما فقط در ایران برگزار نمی شود.

آیتم های دیگر برای امتیاز ویزای کاری

موارد ذکر شده اصلی ترین ها برای جذب امتیاز می باشد ولی باید بگوییم موارد دیگیر نیز وجود دارد مانند شرایط تاهل شما به این شکل که مجردها ۱۰ امتیاز دریافت می کنند ولی متاهل ها باید همسرشان این ۱۰ امتیاز را کمک کند(دریافت اسسمنت مثبت ۵ امتیاز کسب نمره زبان حداقلی ۵ امتیاز) و همچنین اگر فردی به هرشکلی در استرالیا کار کرده باشد می تواند امیتاز کار در استرالیا را بدست آورد

یک سال سابقه کار مرتبط : ۵ امتیازسه سال سابقه کار مرتبط : ۱۰ امتیازپنج سال سابقه کار مرتبط : ۱۵ امتیازهشت سال سابقه کار مرتبط : ۲۰ امتیاز

و در سال های اخیر آزمون ناتی ccl که آزمون ساده ای هم می باشد می تواند به شما ۵ امیتاز کمک کند.

چرا استرالیا را انتخاب کردم؟

تحقیق بسیاری کردم برای انتخاب استرالیا بدون شک استرالیا برای من گزینه مناسب بوده است شاید برای شما کشورهای دیگر مناسب باشد ولی باید بگوییم استرالیا همیشه جزء بهترین گزینه های مهاجرت برای همه بوده است. روزی که یکی از دوستان من مقاله ای با عنوان مهاجرت به استرالیا با بیان ۲۰ دلیل را برای من ارسال کرد و پیشنهاد می کنم آن را مطالعه کنید. ولی در مجموع خوشحال از این هستم که استرالیا را برای مهاجرت انتخاب کردم و در این مسیر هم سختی های بسیاری را کشیدم و این موضوع بسیار طبیعی است که برای رسیدن به یک کشور ایده آل باید سختی هایی را کشید.

انتخاب دامون آرین وکیل رسمی اداره مهاجرت استرالیا

یکی از بهترین تصمیماتی که در زندگی خود گرفتم انتخاب یک وکیل مهاجرت با دانش و باتجربه می باشد. در شروع کار تحقیقات بسیاری در این مسیر کردم  و باید بگوییم که اگر وارد این مسیر شده ایم بدون شک با دفاتر بسیار مواجع خواهید شد که تقریبا اکثریت این دفاتر آن چیزی نیستند که می گویند ولی سازمان مهاجرتی سلکت ویزای زیر نظر مستقم جناب دامون آرین وکیل رسمی مهاجرت استرالیا تجربه بالایی در زمینه پروسه مهاجرتی استرالیا دارد و از طرفی در کنار خود از یک تیم بسیار قدرتمند بهره میبرد که می تواند به شما در رسیدن موفقیت کمک کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سال سابقه کار مرتبط ویزای کار استرالیا اقامت استرالیا برای ویزای کار معادل آن دانشگاه ها ۱۰ امتیاز ۵ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های محلی استرالیا اعلام کردند که امروز دوشنبه در کلیسای آشوریان در شرق شهر سیدنی، اسقف «ماری امانوئل» در حال برگزاری یک مراسم مذهبی بود که فردی ناشناس به محل سخنرانی نزدیک شد و او را با چاقو ضرب‌وشتم کرد.

تصاویر وحشتناک این حمله به صورت زنده از کانال یوتیوب کلیسا پخش شد؛ تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که فرد ضارب تا زمانی که افراد حاضر به کمک می‌شتابند، به ضربه‌زدن‌های محکم به اسقف ادامه می‌دهد.

شاهدان عینی می‌گویند علاوه بر اسقف ۴ نفر دیگر نیز در این چاقوکشی زخمی شدند.

به گفته پلیس استرالیا این اسقف دچار جراحتی‌های شدیدی نشده که زندگی او را در معرض خطر قرار دهد.

گفته می‌شود که نیروهای پلیس فرد ضارب را بازداشت کرده‌اند. درباره علت این حادثه و انگیزه ضارب فعلاً گزارشی منتشر نشده است.

کد خبر 6079011

دیگر خبرها

  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • رجزخوانی مهاجری: فنی حریف ما نبودید!
  • آرامش قبل از طوفان اگر تصویر بود! (عکس)
  • حمله با چاقو به اسقف حامی فلسطین در استرالیا
  • (ویدئو) چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا
  • فیلم| حمله با چاقو به یک کشیش در استرالیا (۱۶+)
  • چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا + فیلم
  • حمله با چاقو به کشیشِ استرالیایی در شهر سیدنی+ فیلم
  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند