Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@23:25:27 GMT

رنگ‌بندی کرونایی جدید شهرهای خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۴۴۴

رنگ‌بندی کرونایی جدید شهرهای خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر فرهاد ابول نژادیان شامگاه دوشنبه بیان کرد: بر اساس آخرین اعلام رنگ بندی شهرستان‌ها از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعداد شهرستان‌های قرمز خوزستان از ۱۰ به هفت شهرستان کاهش یافت.

وی افزود: بر پایه این گزارش شهرستان‌های اهواز، بهبهان، اندیمشک، شوش،ماهشهر، باغملک و ایذه اکنون در وضعیت قرمز قرار داشته و وضعیت آنها خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین ۱۱ شهرستان مسجدسلیمان، دزفول، رامهرمز، شوشتر، کارون، رامشیر، دشت آزادگان، خرمشهر، آبادان، امیدیه و شادگان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های هفتکل، باوی، حمیدیه، گتوند، اندیکا، هندیجان، لالی، آغاجاری و هویزه در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

ابول نژادیان گفت: شرکت در دورهمی خانوادگی و تردد درون و برون شهری مهمترین دلیل افزایش مبتلایان به کرونا در خوزستان است.

پیش از این ۱۰ شهرستان خوزستان قرمز، ۹ شهرستان نارنجی و هشت شهرستان زرد بودند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، پروتئین یکی از نیازهای بدن انسان بوده که بخشی از آن به وسیله انواع گوشت سفید و قرمز تأمین می‌شود. در چند سال اخیر به ویژه از اردیبهشت سال گذشته نابه‌سامانی بازار گوشت قرمز نمود پیدا کرد. اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که در جراحی اقتصادی دولت سیزدهم تخصیص ارز ترجیحی برای تأمین نهاده‌های دامی حذف شد. البته کارشناسان این بازار تاکید دارند سیاست‌های غلط دولت دوازدهم در سال ۱۳۹۸ زمینه وضعیت بازار امروز را به وجود آورد.

سال گذشته قرار بود برای تأمین نیاز بازار کشور دام پایه پروار وارد کشور شود که بنا بر سیاست‌های تعریف شده در نهادهای متولی این امر عملیاتی نشد و در عوض دام آماده ذبح و گوشت قرمز وارد کشور شد. در ادامه گزارشی آماری از وضعیت تولید دام سنگین می‌آید.

تولید دام پایه پروار در زمستان ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌های کشور بود؛ ضمن اینکه تعداد ۳۸۸ هزار رأس گوساله در بهره‌برداری‌های پرورش‌دهنده دام متولد شد.

جزئیات بیشتر درباره وضعیت دام سنگین کشور را در اینجا بخوانید.

کد خبر 6082310 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • مردم خوزستان از غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • مردم خوزستان از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • وضعیت دستفروشان از چین تا آمریکا | آیا دستفروشی در مترو شهرهای بزرگ دنیا آزاد است؟
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی