Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:20:22 GMT

حبس راننده پراید در اتاقک ویران شده خودرو +عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۵۴۵

حبس راننده پراید در اتاقک ویران شده خودرو +عکس

راننده پراید که در اتاقک ویران شده خودرو، محبوس شده بود، توسط آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش مشرق، ساعت 10:35 صبح امروز  در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری  با سامانه 125 و اعلام وقوع برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر در شهرک ولیعصر(عج) بعد از میدان معلم، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 87 و تیم نجات پنج را به محل حادثه در اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد جوقینی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر کندرو در بلوار معلم، به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون ویژه حمل آهن‌آلات برخورد کرده بود.

وی افزود: به دنبال این حادثه، سرنشین خودروی پراید که خانمی 50 ساله بود، دچار جراحت و مصدومیت از ناحیه سر، گردن و پا شده بود و قادر به خروج از اتاق خودرو نبود.

جوقینی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق خودروها، قسمتهایی از خودرو را برش دادند و به فرد مصدوم دسترسی پیدا کردند و موفق شدند در عملیاتی سنجیده، وی را از خودرو خارج کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ مصدوم برای انجام مداوا توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف اورژانس آتش نشانی تهران مشرق تصادف آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • راننده پژو حین پنچرگیری مصدوم شد/ از مثلث خطر استفاده کنید
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد