Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@19:54:10 GMT

حبس راننده پراید در اتاقک ویران شده

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۴۶۳۶

ساعت 10:35 صبح امروز  در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری  با سامانه 125 و اعلام وقوع برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگر در شهرک ولیعصر(عج) بعد از میدان معلم، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 87 و تیم نجات پنج را به محل حادثه در اعزام کرد.

محمد جوقینی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در مسیر کندرو در بلوار معلم، به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون ویژه حمل آهن‌آلات برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال این حادثه، سرنشین خودروی پراید که خانمی 50 ساله بود، دچار جراحت و مصدومیت از ناحیه سر، گردن و پا شده بود و قادر به خروج از اتاق خودرو نبود.

جوقینی تصریح کرد: نیروهای عملیات بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و قطع برق خودروها، قسمتهایی از خودرو را برش دادند و به فرد مصدوم دسترسی پیدا کردند و موفق شدند در عملیاتی سنجیده، وی را از خودرو خارج کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ مصدوم برای انجام مداوا توسط آتش‌نشانان تحویل عوامل اورژانس شد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: خودرو حادثه خودرو پراید حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ حادثه رانندگی در ورودی اردبیل از سمت آستارا، عصر امروز باعث برخورد دو خودروی سواری شد.
در این حادثه حوالی ساعت ۱۷ امروز خودروی سواری پژو پارس به دلیل سرعت بالا و بی دقتی پس از عبور از روی تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی در ورودیِ اردبیل، مقابل صداوسیما با خودروی پرایدِ پارک شده در کنار خیابان برخورد کرد، و به شدت به سمت پیاده رو پرتاب شد و با جدول بتونی و آهن آلاتی در آن مکان برخورد کرد.
بر اثر این برخوردف بدنه خودرو سمت راننده خودروی پژو پارس دچار فرو رفتگیِ شدید شد، اما راننده آسیب جدی ندید. سواری پراید هم دچار خسارت شد.
به گفته کسبه محلِ حادثه این چندمین حادثه رانندگی در این محدوده است و دلیل آن علاوه بر سرعت غیرمجاز و سهل انگاری برخی رانندگان، نبود سرعت گیرِ استاندارد در انتهای تقاطع غیرهم سطح شهید سلیمانی ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در محور مشهد- تربت حیدریه
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • برخورد دو دستگاه پراید در بندر دیر۷ مصدوم به همراه داشت
  • حادثه رانندگی بر اثر سرعت غیرمجاز و کنترل نکردن خودرو، در ورودی اردبیل
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تصادفات جاده ای در خراسان رضوی یک کشته و ۱۸ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • حادثه برای خودروی پراید در خروجی سمنان/ ۲حریق مهار شد