Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی ایران گفت که ضعیف بودن تیم‌های عربستانی و قطری در لیگ قهرمانان آسیا دلیلی بر انکار قدرت نمایندگان ایران نیست. - اخبار ورزشی -

حشمت مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد نمایندگان فوتبال کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به سایر تیم‌ها شرایط بهتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی چون مهدی ترابی و وحید امیری تجربه بازی در میادین بین‌المللی را دارند و این تیم خط حمله خود را با جضور بازیکنانی چون مغانلو و آل‌کثیر ترمیم کرده است.

وی در مورد شرایط دو تیم ایرانی دیگر حاضر در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: استقلال هم با حضور فرهاد مجیدی از شرایط روحی بسیار خوبی برخوردار است و خط حمله این تیم برای هر دفاعی می‌تواند دردسرساز باشد. ضعف‌های دفاعی استقلال هم تا حدودی ترمیم شده بود. تراکتور نیز در هیچ یک از بازی‌ها پا پس نکشیده و برای موفقیت می‌جنگید.

حاج‌رضایی: برای صحبت درباره قهرمانی در آسیا باید به حرف فرگوسن توجه کرد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا نمایندگان ایران نسبت به دوره‌های گذشته پیشرفت کرده‌ یا تیم‌های عربی ضعیف شده‌اند، گفت: تیم‌های عربستانی و قطری ضعیف‌تر ظاهر شدند، اما این دلیل نمی‌شود که قدرت نمایندگان ایران را انکار کنیم و آن را زیر سؤال ببریم. دیدیم که الدحیل و السد به مرحله حذفی صعود نکردند. با این حال تیم‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و فکر می‌کنم آنها باید از فرصتی که دارند، به بهترین شکل استفاده کنند.

مهاجرانی در مورد تفاوت نمایندگان ایران که با جدایی بازیکنان تأثیرگذار خود روبه‌رو هستند، با تیم‌های عربی که قصد خرید بازیکنان شاخص فوتبال اروپا را دارند، تصریح کرد: استقلال، پرسپولیس و تراکتور باید نقاط ضعف خود را ترمیم کنند و بتوانند بازیکنان خارجی قرضی بگیرند. فدراسیون فوتبال هم باید به این تیم‌ها کمک کند. تیم‌های عربی به اشتباهات خود در دور گروهی پی می‌برند و تغییراتی در تیم خود ایجاد می‌کنند. فراموش نکنیم که الهلال و النصر در دوره‌های گذشته مدعی قهرمانی بودند. آنها بازیکنان گرانقیمت جذب می‌کنند و بهترین مربیان جهان را می‌آورند.

وی درباره اقدامات لازم برای حضور قدرتمند نمایندگان کشورمان در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: تیم‌های ایرانی شانس تقویت تیم خود را در فرصت باقیمانده دارند و هر مربی بهتر از هر کسی با نقاط ضعف و قوت تیم خود آشناست. امیدوارم فدراسیون فوتبال شرایطی فراهم کند این سه تیم بتوانند از تیم‌های دیگر بازیکن قرض بگیرند تا به خوبی از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنند. این رقابت‌ها، مقدمه‌ای برای نشان دادن قدرت فوتبال ایران بود و برای تیم ملی کشورمان در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی، اهمیت روحی بالایی داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا حشمت مهاجرانی تراکتور تبریز پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان آسیا حشمت مهاجرانی لیگ قهرمانان آسیا نمایندگان ایران تیم های عربی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • اشاعه ایران‌هراسی یا تبلیغ بازدارندگی؟
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد