Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشکل شکوفایی و توسعه با انتشار بیانیه شماره یک خود اعلام کرده است که این تشکل بر اساس شعار محوری خود «عدالت اجتماعی ، توسعه همه جانبه» وارد میدان فعالیت  شده است تا بتواند در راستای استقرار عدالت اجتماعی و رفع محرومیت ها، مقابله با ناکارآمدیها، مقابله با رانت و فساد مالی و تاکید بر توسعه پایدار قدمهای موثری را بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
این بیانیه می افزاید: اکنون در آستانه انتخابات دوره ششم شورای شهر اهواز با توجه به وضعیت نابسامان شهر و مدیریت شهری ضروری دیده شد که در راستای تقلیل و از بین بردن مشکلات مردم و شهر و اصلاح امور به طور جد به مسئله انتخابات و انتخاب کاندیداهای شایسته ورود کنیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: انتخاب کاندیداها طی مراحلی و با مشورت جمعی از فعالان اجتماعی و با معیارهای علم و تخصص، تجربه، دست پاکی و تقوا انجام خواهد گرفت. 
این تشکل در بیانیه خود اعلام کرده است: با استعانت از خداوند متعال به زودی لیست ۱۳نفره شکوفایی و توسعه به مردم کلانشهر اهواز معرفی و ارائه می شود.
این بیانیه ضمن دعوت از شهروندان اهواز و فعالان اجتماعی برای همکاری، اظهار امیدواری کرده است که کاندیداهای لیست شکوفایی و توسعه منشاء خیر برای مردم و شهر اهواز شوند.
بر اساس این گزارش، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود.
۷۶۱ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کردند که ۷۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند. صلاحیت ۶۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در اهواز و الهایی تایید و ۸۳ نفر از داوطلبان از سوی هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رد شد که ۸۰ نفر مربوط به اهواز و سه نفر مربوط به الهایی بوده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان اهواز اخبار کنکور انتخابات شورای شهر شکوفایی و توسعه شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • نتانیاهو: موجودیت اسراییل در خطر است
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • نشست نمایندگان تشکل های کارگری وکارفرمایی با استاندار کردستان
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها