Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس شیمی جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت با سابقه در زمینه تولید رنگ های ساختمانی و صنعتی حقوق توافقی بیمه دارد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس تلفن: 02634810771 تلفن: 02634810772 موبایل: 09357244835 واتساپ: 09357244835 آدرس: البرز، شهرک صنعتی اشتهارد پربیننده ترین استخدام حسابدار در اصفهان استخدام مهندس مکانیک در تهران استخدام مهندس معدن در تهران استخدام سرپرست فروشگاه های زنجیره ای در برسام شیرینی سلامت در تهران استخدام متخصص فروش در بازار مبل آبنوس در البرز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،امانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ شهرک، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با اشتغال ۱۲ هزار نفر در استان وجود دارد گفت: اختصاص این اعتبارات موجب جهش اجرای پروژه‌ها در شهرک‌های صنعتی و تحقق شعار سال می‌شود.
به گفته وی ۸۰۰ هکتار زمین در استان برای ایجاد شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان افزود:تعداد قرارداد‌های منعقد شده با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی بانه یک هزار و ۵۵۰ قرارداد بوده که افزون بر ۵۰۰ قرارداد آن در سال‌های اخیر منعقد شده است.
کردستان دارای ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است که اراضی موجود در آن به سرمایه گذاران و متقاضیان واگذار شده و زمینه اشتغال ۱۲ هزار نفر را فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲