Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ایجاد تغییرات در باشگاه الهلال جدی است و پس از حضور ژوزه مورایس در رأس کادرفنی این تیم، مدیران الهلال از اکنون به فکر جذب بازیکنان تراز اول و گران قیمت در تیمشان هستند و همین مسئله منجر به جدایی تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله بافتیمبی گومیس خواهد شد.

ستاره فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ از گالاتاسرای جدا شد و به الهلال پیوست، در طی ۱۱۹ دیداری که برای آبی های ریاض به میدان رفت، ۸۹ بار موفق به گلزنی شد و ۱۴ بار هم پاس گل داد ولی اکنون تغییرات گسترده در الهلال و جذب موسی مارگا از پورتو، گومیس را به درب های خروج نزدیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرو آلمیدا خبرنگار پرتغالی در خبری اعلام کرد که مقصد بعدی گومیس پس از الهلال مشخص شده است. آلمیدا اعلام کرد که تیم تیگرس مکزیک به دنبال جذب گومیس در تابستان پیش رو است. تیگرس که در فصل گذشته عنوان قهرمانی جام باشگاه های آمریکای شمالی و مرکزی را به دست آورد، تا فینال جام جهانی باشگاه ها نیز پیش رفت و با یک گل مغلوب بایرن مونیخ شد. 

البته تیگرس روزهای خوبی را در مکزیک سپری نمی کند و در رده دهم جدول ۱۸ تیمی قرار دارد. آنها برای تقویت خط حمله خود، به دنبال جذب گومیس هستند و باید جدایی این بازیکن از فوتبال عربستان را قطعی بدانیم. او در حالی از الهلال جدا می شود که این تیم سعودی باید در شهریور ماه و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گومیس استقلال استقلال الهلال عربستان خبر ویژه گومیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست

سرمربی آبی اناری ها از عملکرد تیمش در دیدار برابر کادیز راضی است. او از دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یک جنگ ترسناک و بزرگ یاد کرد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در هفته سی و یکم رقابت های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

به نقل از اسپورت، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برای مائوریسیو پلگرینو سرمربی کادیز در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم. کادیز اگر در ادامه لیگ اینگونه بازی کند قطعا سقوط نخواهد کرد. بازی بسیار سختی برای ما بود. در این بازی اذیت شدیم و این پیروزی به‌راحتی به دست نیامد.

سرمربی آبی اناری ها در ادامه صحبت هایش گفت: می خواستیم همچنان رئال مادرید صدرنشین را تحت فشار قرار دهیم و اینگونه هم شد. اختلاف با صدرنشین حفظ شد. تا پایان لیگ به تلاش ادامه خواهیم داد.  بازیکنان بارسلونا در این بازی نمایش خوبی داشتند و حتی آنهایی که مدتها بود از ترکیب دور بودند شب خوبی را تجربه کردند.

او درباره گلزنی ژوآئو فلیکس در این بازی گفت: فلیکس بازیکنی بسیار باکیفیت است که توانایی فنی بالایی دارد. او از مهارتش به‌خوبی استفاده می کند و توانست یک گل زیبا به ثمر برساند.

سرمربی آبی اناری ها درباره تقابل با پاری سن ژرمن در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: یک جنگ بزرگ و ترسناک با پاری سن ژرمن باقی مانده است که باید به‌ خوبی خود را آماده آن کرد. امیدوارم که در این بازی هواداران ورزشگاه را پر کنند؛ چرا که به حمایت آنها نیاز داریم.

بارسلونا در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن که در پارک دو پرنس برگزار شد توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ویدئویی از صدای ترسناک و باورنکردنی زمین | صدای عجیب زمین را بشنوید
  • (ویدیو) صدای ترسناک زمین را بشنوید
  • تکذیب شایعه ترسناک برای هواداران تراکتور
  • ببینید | لحظه ترسناک حمله یک مرد با چاقو به کشیش کلیسای آشوری در مقابل مردم
  • (ویدئو) تصاویری ترسناک از تغییر رنگ چشمان یک جغد هنگام بلعیدن مار
  • ویژگی ترسناک موشک‌های بالستیک ایران در حمله به اسرائیل + عکس
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • ببینید | تصاویر ترسناک از سیل در جنوب غرب روسیه
  • ویدئوی ترسناک از تونل جاده هراز در شب گذشته