Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک، در حال حاضر استان اصفهان در بحران شیوع کرونا دارای ۱۹ شهرستان با وضعیت نارنجی، ۳ شهرستان با وضعیت قرمز و ۲ شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی با وضعیت سفید و آبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده بر اساس نقشه آماری سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان اصفهان در زمینه کنترل شیوع کرونا در حال حاضر ۳ شهرستان با وضعیت قرمز، ۱۹ شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی در وضعیت سفید و آبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است:

وضعیت قرمز:

دهاقان

خمینی‌شهر

آران و بیدگل

وضعیت نارنجی:

اصفهان

فریدن

شاهین‌شهر

فلاورجان

لنجان

نجف‌آباد

سمیرم

کاشان

اردستان

تیران و کرون

شهرضا

نائین

نطنز

مبارکه

چادگان

برخوار

خوانسار

گلپایگان

فریدون‌شهر

وضعیت زرد:

خور و بیابانک

بوئین و میاندشت

کد خبر 491144

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وضعیت قرمز کرونا وضعیت زرد کرونا وضعیت سفید کرونا وضعیت کرونا در اصفهان وضعیت کرونا در کاشان وضعیت نارنجی شهر اصفهان شهرهای با وضعیت نارنجی کرونا وضعیت آبی کرونا اخبار کرونا در اصفهان شیوع کرونا در اصفهان رنگ بندی جدید شهرها در کرونا وضعیت رنگ بندی استانها رنگ بندی شهرها در کرونا رنگ بندی شهرهای اصفهان در کرونا تغییر رنگ بندی شهرها آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرستان با وضعیت استان اصفهان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه نزولی شدن قیمت دلار، بازارها در آرامش به سر می‌برند؛ اما اوضاع در بازار گوشت قرمز به طرح عجیبی اصلاً به تحولات ارز و فضاهای هیجانی کار ندارد!

منصور پوریان، رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام با بیان اینکه اوضاع بازار گوشت برعکس بسیاری از بازارهاست، می‌گوید: عرضه گوشت در بازار به‌شدت بالاست و به‌واسطه افزایش قابل‌توجه موجودی دام زنده، صف کشتار دام هم با ازدحام روبروست؛ به‌گونه‌ای که قیمت گوشت حتی با افزایش قیمت دلار هم نزولی بود.

پوریان با اشاره به واردات گوشت در اواخر سال گذشته برای بازار شب عید و ماه مبارک رمضان، می‌افزاید: اشباع بازار باعث شد دام کمتری به کشتارگاه‌ها فرستاده شوند و حالا با زایش دام‌ها، جمعیت دام سبک کشور به ۷۱ میلیون رأس رسیده است. به گفته او، در بازار دام سنگین هم‌چنین وضعیتی وجود دارد و عرضه دام بیشتر از تقاضا برای گوشت قرمز است.

بر اساس نرخ‌های ارائه شده از سوی رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام، قیمت مصرف‌کننده هر کیلوگرم گوشت بره در ابتدای هفته جاری ۵۵۰ هزار تومان بوده که تا دیروز با ۲۰ هزار تومان کاهش به ۵۳۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر کیلوگرم گوشت گوساله در بازار خرده‌فروشی ۴۰۰ تا ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

پوریان با تأیید وضعیت آرام بازار گوشت، می‌گوید: درصورتی‌که دولت وضعیت فعلی را با خرید تضمینی و صادرات مدیریت کند تا دامداران زیان نکنند، بازار گوشت در ماه‌های آتی با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد.

او آسیب وضعیت فعلی بازار گوشت را زیان دامداران به‌واسطه روند نزولی قیمت و هزینه نگهداری دام آماده کشتار عنوان می‌کند و می‌افزاید: بازار فعلی، بهترین بازاری است که می‌توان برای مصرف‌کننده تصور کرد؛ اما باید مدیریت شود تا فشاری به دامداران وارد نکند که در آینده با کمبود دام‌پروری و عرضه دام مواجه شویم.

کد خبر 844977 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها گوشت قیمت - تنظیم بازار اقتصاد بازار

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • مطلوب شدن وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • هوای تبریز در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای اصفهان بر مدار سبز و زرد