Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@00:23:15 GMT

واکسیناسیون سالمندان امروز انجام نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۵۹۳۸

واکسیناسیون سالمندان امروز انجام نمی‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، درستی  معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال استان آذربایجان شرقی علیه بیماری کرونا صرفا روز سه شنبه، بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مصادف با سالروز شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درستی با بیان اینکه در بقیه روز‌های هفته طبق روال واکسیناسیون صورت خواهد گرفت گفت: از روز سه‌شنبه هفته گذشته واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال آغاز شده است و تا صبح امروز نزدیک به ۱۹ هزار نفر واکسینه شدند و این روند تا پایان واکسینه شدن گروه هدف که حدود ۷۰ هزار نفر هستند ادامه دارد.

او گفت: پس از اتمام واکسیناسیون سالمندان ۸۰ سال به بالا، وارد مرحله بعد یعنی واکسیناسیون سالمندان بالای ۷۵ سال می‌شویم.

او افزود: کادر بهداشت و درمان تا به حال در مراحل اولیه واکسینه شدند و این مرحله در استانمان به پایان رسیده است و بیماران خاص و سالمندان تحت پوشش بهزیستی و جانبازان بالای ۵۰ درصد و پاکبانان هم در مراحل بعدی واکسینه شدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون سالمندان ویروس کرونا واکسیناسیون سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • اردبیل| توان و قدرت بالای نیروهای مسلح بر همگان عیان شد
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • واکسیناسیون رایگان حدود ۵۰۰ هزار نوبت سر دام