Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:24:17 GMT

منچستریونایتد جریمه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۰۹۹

منچستریونایتد جریمه نمی‌شود

باشگاه منچستریونایتد به دلیل لغو بازی با لیورپول با جریمه مواجه نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، بازی روز یکشنبه بین تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد در چارچوب مسابقات هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس به میزبانی شیاطین سرخ به دلیل آشوب هواداران در ورزشگاه اولدترافورد لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

هری وینتر سردبیر نشریه تایمز درباره احتمال رویارویی یونایتد با جریمه به دلیل تعویق بازی نوشت: منچستر یونایتد به دلیل لغو بازی با لیورپول با هیچ مجازاتی روبرو نخواهد شد، این مسابقه برای محافظت از بازیکنان و امنیت عمومی لغو شد و بنابراین منچستر هیچ قانونی از لیگ برتر را نقض نکرده است و جریمه ای برای این تیم در نظر گرفته نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد لیورپول لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیورپول منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول

به گزارش ورزش سه، کلوپ امشب با وجود تلاش تیمش برای جبران شکست سه بر صفر در بازی رفت، تنها یک بار موفق به گشودن دروازه آتالانتا در برگامو شد و به این ترتیب از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گل لیورپول در نیمه اول توسط محمد صلاح خیلی زود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، اما با هدر رفتن فرصت‌های عالی در نیمه اول، در نیمه دوم آتالانتا با یک بازی بسته و با بستن همه منافذ دفاعی مانع از موقعیت‌سازی روی دروازه‌اش شد. کلوپ هم در نیم ساعت آخر تصمیم گرفت بازیکنان اصلی را بیرون بکشد تا آنها را برای لیگ باطروات‌تر در اختیار داشته باشد.

به این ترتیب دوران پرافتخار اروپایی یورگن کلوپ در لیورپول با حذف اما با یک پیروزی خارج از خانه به اتمام رسید، آن هم در شرایطی که افت ناگهانی تیم در سه مسابقه، شانس کسب سه گانه را به صفر رساند و حالا لیورپول برای تنها جام باقی‌مانده باید امیدوار به کمی خوش شانسی و البته درخشش مقابل حریفان باقی‌مانده‌اش در لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد (1997/4/19) / فیلم
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر