Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:55:00 GMT

موتورسواری کشتی‌گیر محبوب ایران/عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۱۰۱

موتورسواری کشتی‌گیر محبوب ایران/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی کشتی ایران در این روز ها در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی، با مربیگری غلامرضا محمدی تمرین می‌کند و نفرات تیم ملی برای حفظ آمادگی خود در این جلسات حاضر شده و تمرین می‌کنند. این هم تصویری از موتورسواری حسن یزدانی کشتی گیر محبوب ایران.

۲۵۲ ۲۵۲

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حسن یزدانی حسن یزدانی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان

عصر امروز مجمع انتخابات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان با حضور رئیس فدراسیون در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

در این مجمع افشار کلوندی با ۸ رای از ۱۰ رای ماخوذه سکانداری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان را تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۷ برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این مجمع گفت: در حال حاضر علی‌رغم اینکه در برخی کشور‌ها شاهد جنگ و ناامنی هستیم، اما به پاس خون شهدا و تلاش‌های نیرو‌های سپاه کشور ما در امنیت کامل به سر می‌برد.

آمنه غلام‌ویسی با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی را مرهون خون شهدا هستیم، گفت: پیامبر اعظم (ص) نیز یکی نعمت‌های بزرگ را امنیت نام برده‌اند.

وی با اعلام اینکه کردستان ظرفیت برگزاری مسابقات مختلف اتومبیلرانی را دارد، اضافه کرد: متاسفانه سال گذشته نتوانستم زیاد در این رشته موفق باشم که یکی از دلایل آن نیز اداره کردن هیأت توسط سرپرست بود.

غلام‌ویسی بر فعال شدن هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: انتظار داریم رئیس جدید هیات استانی تلاش خود را برای توسعه این رشته به کار گیرد.

وی گفت: تربیت مربیان خوبی در این رشته مدنظر باشد ضمن اینکه به روز کردن دانش مربیان در موفقیت ورزشکاران تاثیر به سزایی خواهد داشت.

افشار کلوندی تنها کاندیدای هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان نیز در این مجمع گفت: هئیت‌های استانی بازوی اجرای فدراسیون هستند که نقش موثری در توسعه و پیشبرد اهداف فدراسیون دارند.

وی به برنامه‌های خود در این هیات اشاره کرد و گفت: تعامل با فدراسیون، برگزاری کلاس.‌های تخصصی در تمامی رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری، اعزام نفرات به

مسابقات کشوری، جذب اسپانسر، همکاری با رسانه‌ها ادارات و ...، فعال کردن هیات‌های شهرستانی، راه‌اندازی پیست در شهر سنندج از جمله این برنامه‌هاست.

افشار کلوندی اهل سنندج و دارای مدرک کارشناسی مدیریت تربیت بدنی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • ثبت تصویر موتورسواری حرفه‌ای یک سگ در خیابان‌های ایران (فیلم)
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • نظریه محبوب؛ چپ‌پا‌ها کاشته‌زن‌ های بهتری هستند! / فیلم
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • زورگیری به‌خاطر هیجان و عشق به موتورسواری