Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی -باشگاه آنتورپ برای تقویت خط دروازه‌اش در نقل‌وانتقال‌های تابستانی میله اسویلار، دروازه‌بان بلژیکی و ۲۱ ساله بنفیکای پرتغال را مدنظر دارد. اسویلار سال ۲۰۱۷ به بنفیکا پیوست و یک فصل دیگر با این تیم مطرح پرتغالی قرارداد دارد. ماجرای خرید دروازه بان در آنتورپ بلژیک تمامی ندارد. بعد از خرید همزمان بیرانوند و بوتز فرانسوی، این تیم در نیم فصل دی وولف را هم به خدمت گرفت اما همچنان با مشکل دروازه بانی روبه رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید این گلر بلژیکی احتمالا باعث جدایی بیرانوند در پایان فصل خواهد شد. دروازه بان ایرانی آنتورپ در نیم فصل دوم حتی  نیمکت را هم از دست داده و به سکونشین تیم بلژیکی تبدیل شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • بیرانوند برنگرد | یک لشکر گلر پشت سر رفیعی
  • سایه ترس روی دروازه بان تیم ملی در پرسپولیس افتاد
  • بیرانوند به بازی حساس پرسپولیس می رسد