Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:18:02 GMT

کیک شیره خرما و ارده + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۲۶۸

کیک شیره خرما و ارده + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شیره خرما استفاده‌های زیادی دارد و می‌توان از این شیره خوشمزه در کیک هم استفاده کرد. به همین منظور در ادامه قصد داریم دستورالعمل تهیه کیک شیره خرما و ارده که طرفداران زیادی دارد را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

۵ عدد تخم مرغ
۳۰ گرم کره
۱/۲ قاشق چایخوری وانیل
۱/۲ پیمانه ارده
۱ پیمانه شیره انگور
۱ و ۱/۲ پیمانه آرد
۱ قاشق غذاخوری بیکینگ پودر
۱/۲ پیمانه گردو

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از ساندویچ کلاسیک ایتالیایی و اسلوپی جو تا کاراکوش تاتلی + تصاویر

دستور تهیه:

ابتدا تخم مرغ‌ها رو با کمی وانیل چند دقیقه هم زده تا کرم رنگ و حجیم بشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کره که حتما از قبل به دمای محیط رسیده رو اضافه کرده و خوب هم می‌زنیم. ارده و شیره رو اضافه کرده و مخلوط می‌کنیم.
نیمی از گردو‌های خرد شده رو اضافه می‌کنیم و با قاشق فقط کمی مخلوط می‌کنیم.
آرد و بکینگ پودر و نمک رو سه بار الک کرده و در سه مرحله اضافه کرده و چند ثانیه با همزن مخلوط می‌کنیم.
داخل قالب رو کاغذ روغنی انداخته و مواد رو داخل قالب ریخته و در فر از قبل گرم شده با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۵۰ الی ۶۰ دقیقه قرار می‌دیم.

منبع: شبکه آشپزی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود

علی باستین در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۲۰۲۴ از ۸ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در این نمایشگاه، فرصت‌های سرمایه‌گذاری تجاری و به ویژه زنجیره ارزش محصولات راهبردی توسط استان‌های کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش ۲ محصول راهبردی خرما و آبزیان عرضه می‌شود خاطر نشان کرد: از بخش خصوصی فعال استان تقاضا دارم در این نمایشگاه بین‌المللی حضور پیدا کنند چراکه از ۷۰ کشور خارجی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و فعالان اقتصادی در حوزه تجارت و سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه حضور دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر تأکید کرد: با زمینه‌ای که در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ فراهم شده، با برگزاری نشست‌های دوطرفه نسبت به شناسایی فرصت‌ها، نیاز‌هایی که از سایر کشور است و کشور‌هایی که نیازمند محصولات ما هستند اقدام شود و زمینه توسعه مبادلات بازرگانی، اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی را فراهم کنند.

باستین اضافه کرد: قرار است در نمایشگاه ایران اکسپو نسبت به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با استان‌های دیگر در زمینه‌های مختلف بهره برده شود و هم اینکه زمینه‌ای فراهم تا منجر به انعقاد قرارداد با دیگر کشور‌ها هم شود.

وی ادامه داد: از همه دستگاه‌های متولی استان بوشهر دعوت شده و آمادگی کامل در بخش‌های مختلف وجود دارد و ان‌شاءالله برگزاری ایران اکسپو ۲۰۲۴ و اهدافی که پیگیری شده، منجر به نتیجه شود و دستاورد‌های خوبی را به همراه داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه برای حضور فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، تولیدی و صادرات هیچ محدودیتی در نمایشگاه یاد شده نیست گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده تاکنون بین ۱۵ تا ۲۰ نفر از فعالان بخش خصوصی تولیدی و اقتصادی استان بوشهر برای حضور در این نمایشگاه غرفه گرفته‌اند و ان‌شاءالله با حضور خود و تعامل و نشست‌ها با تجار خارجی و داخلی و سرمایه‌گذاران از این فرصت بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • یادداشت| پیمانه‌ای که پُر شد
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • سفر به تهران قدیم؛ شیره‌کش‌خانه‌های سیار در تهران لو رفتند(+عکس)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)