Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@15:57:49 GMT

غفوری بازی با ذوب آهن را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۴۶۴

غفوری بازی با ذوب آهن را از دست داد

کاپیتان تیم استقلال تهران بازی روز جمعه را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال تهران در آخرین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الشرطه دچار مصدومیت شد و روز گذشته آزمایشات تکمیلی برای بررسی میزبان دقیق آسیب دیدگی او انجام شد.

غفوری که یکی از بازیکنان ثابت ترکیب آبی‌ها در لیگ قهرمانان بود از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و پیش بینی می‌شد بتواند در بازی معوقه به میدان برود اما به دلیل وضعیتی که در حال حاضر دارد برای بازی پیش رو در اختیار کادرفنی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان استقلال به دلیل آسیب دیدگی در بازی معوقه روز جمعه از هفته بیستم برابر ذوب آهن غایب خواهد بود تا بعد از محمد نادری به دومین بازیکنی تبدیل شود که بر اثر آسیب دیدگی این مسابقه را از دست داده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس

اولین فیفادی سال ۱۴۰۳ شمسی فوتبال ملی ایران با برگزاری دو بازی مقابل تیم ملی ترکمنستان و صعود به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و مرحله بعدی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به پایان رسید.

پرسپولیس در این فیفادی علاوه بر بازیکنانی که در تیم ملی ایران داشت (علیرضا بیرانوند و محمد حسین کنعانی زادگان) دو بازیکن دیگر در دو تیم ملی دیگر داشت. یکی گئورگی گولسیانی در تیم ملی گرجستان و دیگری وحدت هنانوف در تیم ملی تاجیکستان.

برای گولسیانی یک اتفاق خوب افتاد و تیم ملی گرجستان در این فیفادی توانست با پیروزی مقابل یونان برای اولین بار به مسابقات جام ملت‌های اروپا برسد.

برای تاجیکستان هم اتفاق خوبی افتاد. این تیم توانست بازی یک بر صفر عقب افتاده در مقابل عربستان را در دقایق پایانی مساوی کند. اما در این میان هنانوف در نیمه اول مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد. به این ترتیب سنت مصدوم شدن بازیکنان پرسپولیس در مسابقات ملی که از اوایل سال گذشته شروع شده بود باز هم ادامه پیدا کرد.

بیرانوند در کافا

در بازی فینال تورنمنت کافا که بین ایران و ازبکستان در اواخر خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد علیرضا بیرانوند در دقیقه و پس از برخورد صورتش با سر و صورت سعید عزت‌اللهی به شدت مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. مصدومیت او بسیار جدی به نظر می‌رسید، اما به شکلی عجیب به بازی‌های ابتدای فصل پرسپولیس در لیگ یست و سوم رسید.

بیرانوند در بلغارستان

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در بازی دوستانه ایران و بلغارستان که در شهر پلودیف برگزار شد در دقیقه ۲۷ و پس از یک پرتاب بلند توپ از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شد و جایش را به پیام نیازمند داد. این مصدومیت در آستانه بازی مهم پرسپولیس و النصر عربستان در اواخر شهریور ۱۴۰۲ اتفاق افتاد و بیم آن می‌رفت که بیرو به این بازی نرسد، اما باز هم به شکل معجزه‌آسایی خودش را به تقابل با یاران رونالدو رساند.

پورعلی‌گنجی در اردن

در اواخر مهرماه ۱۴۰۲ تیم ملی ایران در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن به مصاف تیم ملی قطر رفت. در اوایل نیمه دوم مسابقه مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع وسط تیم ملی و پرسپولیس به شکلی بسیار تلخ و وحشتناک مصدوم شد. در همان لحظه مشخص شد بود که مصدومیت او بسیار جدی است. مرتضی از بازی بیرون و به بیمارستان رفت. فردای آن روز هم مشخص شد که رباط صلیبی پاره کرده است. او تمام بازی‌های فصل را از دست داد.

وحدت هنانوف آخرین مصدوم پرسپولیس در فیفادی‌ها است و هنوز میزان مصدومیت او مشخص نیست. البته یاسین سلمانی در جریان بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان مصدوم شد، اما تقریبا همه روی این موضوع اتفاق نظر دارند که سفر‌های متوالی او برای بازی در تیم امید و پرسپولیس زمینه مصدومیت شدید او را فراهم کرد. این آخرین فیفادی بود که در خلال لیگ برتر ایران برگزار می‌شد. فیفادی بعدی در خردادماه و پس از پایان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود و پرسپولیسی‌ها می‌توانند مطمئن باشند که تا پایان لیگ هیچ مصدومی به جمع مصدومان این تیم اضافه نخواهد شد!

منبع: فوتبالی

دیگر خبرها

  • هر فیفا دی یک مصدوم برای پرسپولیس
  • بررسی روند تعیین تکلیف مطالبات معوقه شهرک صنعتی میاندوآب
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • شرمنده‌ام که در کشورم علیه کاپیتان‌مان سوت می‌زنند!
  • استوری کاپیتان پرسپولیس بعد از اتمام فیفادی + عکس
  • آمادگی شگفت‌انگیز کاپیتان پرسپولیس در سال نو
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • واکنش کاپیتان پیکان به شکست در نیمه‌نهایی والیبال