Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:03:15 GMT

۱۹ شهر استان اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۶۹۴۶

۱۹ شهر استان اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین رنگ بندی شهر‌های استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت از ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۹ شهرستان استان اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند.

او افزود: شهرستان‌های اصفهان، فریدن، شاهین‌شهر، فلاورجان، لنجان، نجف‌آباد، سمیرم، کاشان، اردستان، تیران و کرون، شهرضا، نائین، نطنز، مبارکه، چادگان، برخوار، خوانسار فریدونشهر و گلپایگان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه سه شهرستان استان اصفهان نیز در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، ادامه داد: شهرستان‌های دهاقان، خمینی‌شهر و آران و بیدگل در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

او به قرار گرفتن دو شهرستان خور و بیابانک و بوئین میاندشت در وضعیت زرد کرونا اظهار کرد: هیچ شهری در استان هنوز در وضعیت آبی کرونا قرار نگرفته است.

نجیمی با بیان اینکه تغییر رنگ بندی شهر‌ها نشانه خوبی است، افزود:، اما باید توجه داشت که هنوز بیش از دو هزار بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان بستری هستند و ضروری است همچنان شهروندان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی رنگ بندی شهرهای اصفهان ویروس کرونا استان اصفهان کرونا قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان

دریافت 11 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: شرایط در سایت هسته‌ای اصفهان آرام و وضعیت عادی است.

کد خبر 6082243

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصاویر از وضعیت فرودگاه اصفهان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • وضعیت عادی در سایت هسته ای اصفهان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد