Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@16:46:06 GMT

آزادی کودک گروگان گرفته شده در هرسین

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۷۱۴۳

آزادی کودک گروگان گرفته شده در هرسین

سردار علی اکبر جاویدان افزود: حادثه گروگانگیری هرسین بعدازظهر روز ۱۳ اردیبهشت و به دنبال اختلافات مالی میان دو خانواده رخ داد که ماموران پلیس به سرعت وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی هرسین پس از دریافت اطلاعات لازم اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده خود را برای ردیابی افراد آدم‌ربا آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آدم‌رباها دختر بچه ۸ ساله را به شهر کرمانشاه منتقل کرده‌اند.

جاویدان اضافه کرد: ماموران در گام بعدی موفق به شناسایی محل نگهداری دختربچه ربوده شده شدند و به سرعت نسبت به آزادسازی وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: افراد آدم‌ربا که متوجه عملیات گسترده پلیس برای نجات جان دختربچه شده بودند پیش از رسیدن پلیس محل اختفای گروگان خود را ترک و متواری شدند.

وی با اشاره به شناسایی سه فرد آدم‌ربا، از تلاش برای دستگیری آنها خبر داد و گفت: مطمئنا این افراد در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

 فرمانده انتظامی استان از مقابله جدی پلیس با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و گفت: کرمانشاه جای امنی برای مجرمان نیست و بدون شک دیر یا زود تسلیم قانون خواهند شد.

کد خبر 598919

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان هرسین گفت: بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه یک کشاورز در روستای داودی‌ علیا این شهرستان جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد بخشی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص فوت یک کشاورز در روستای داودی علیا از توابع شهرستان هرسین، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته پس از وقوع رعد و برق، این کشاورز در زمین کشاورزی که مشغول کار بوده دچار حادثه می‌شود که توسط اهالی روستا به بیمارستان شهدای هرسین منتقل می‌شود.

وی افزود: بنا بر اعلام کادر پزشکی، فرد کشاورز قبل از رسیدن به درمانگاه به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی هرسین تصریح کرد: کشاورزان و دامداران در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های رو بسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در ارتفاعات، کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن استفاده نکنند.

کد خبر 746952

دیگر خبرها

  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • مشاوره؛ حریمی امن برای بازیابی، تقویت و پیشرفت
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در هرسین
  • صاعقه در هرسین جان یک مرد را گرفت
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم