Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:56:15 GMT

ترافیک سنگین در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۷۱۴۴

ترافیک سنگین در جاده هراز

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از ترافیک سنگین در جاده هراز مسیر جنوب به شمال محدوده پلور خبر می دهد.

هم چنین تردد در محورهای چالوس، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

جاده های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین وضعیت جوی از بارش باران در برخی از جاده های استان‌های اصفهان، یزد، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر می دهد.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۳۱۰ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل، ۵.۷ درصد افزایش تردد ثبت شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

برچسب‌ها جاده چالوس سمنان مرکز مدیریت راه های کشور خراسان شمالی فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جاده چالوس سمنان مرکز مدیریت راه های کشور جاده چالوس سمنان مرکز مدیریت راه های کشور خراسان شمالی فیروزکوه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای شمالی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاه به تردد‌های جاده‌ای در طرح نوروزی اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 تا نهم فروردین‌ماه 1403 ، 370 میلیون تردد ثبت شده است.

وی با اشاره به آمار متوسط ترددروزانه  گفت: 26 میلیون تردد ثبت شده است که نسبت به سال گذشته  3 درصد کاهش یافته است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور به استان‌های پر حادثه فوتی اشاره کرد و گفت: به ترتیب کرمان ـ  فارس ـ  سیستان و بلوچستان ـ اصفهان ـ خراسان رضوی ـ خوزستان در این بخش اعلام شده است.

توقیف 40000 خودروی متخلف/ مرگ 549 نفر در تصادفات

وی ادامه داد: بیشترین تردد و  انباشت استان‌ها نیز به استان‌ مازندران با 312 هزار خودرو،  گیلان با 232 هزار خودرو و خراسان رضوی با 78 هزار خودرو اختصاص پیدا کرده است.

شیروانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی تاکید کرد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه ، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت مسیر(رفت و برگشت) وجود دارد. ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ریزش سنگ در این جاده شمالی/ ترافیک به سمت تهران پرحجم شد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین / ترافیک سنگین در چالوس و هراز