Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@11:56:51 GMT

قرارداد مهدی قائدی بند جدایی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۹۸۸۸۰

قرارداد مهدی قائدی بند جدایی ندارد

مهدی قائدی برای جدایی از استقلال در پایان فصل حتما باید رضایت مدیران این باشگاه را جلب کند.

به گزارش طرفداری، بعد از انتشار اخباری مبنی بر حضور آندره آ استراماچونی در الغرافه از هم اکنون شایعه هایی به راه افتاده که ممکن است این مربی در صورت نهایی شدن حضورش در این تیم مهدی قائدی را با خود به قطر ببرد، مربی که خودش در راه رشد این بازیکن تاثیر زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد در قرارداد مهدی قائدی بند جدایی وجود ندارد و این بازیکن فقط در شرایطی می تواند از جمع آبی ها جدا شود که از باشگاه استقلال رضاینامه بگیرد.

با این شرایط باشگاه استقلال احتمالا فقط در ازای دریافت پول مناسب حاضر می شود با جدایی قائدی موافقت کند.

گفتنی است مهدی قائدی در حال حاضر از اروپا هم پیشنهاد دارد و شانس حضورش در کشورهای مطرح فوتبال وجود دارد.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال طی فصل‌جاری در درون دروازه با حضور سیدحسین حسینی به ثبات خوبی رسیده تا جایی که این گلر ملی‌پوش در تمامی دیدارهای آبی‌پوشان در فصل‌جاری برای آبی‌ها به میدان رفته است. این در حالی است که محمدرضا خالدآبادی، گلر جوان استقلالی‌ها در ابتدای فصل بعد از کلی سر و صدا از هوادار راهی استقلال شده و با وجود آنکه گلر تیم ملی امید بود، اما در فصل‌جاری هرگز فرصت بازی به وی نرسیده است.
بر همین اساس درخصوص این چهره به تازگی این شایعه به راه افتاده که خالدآبادی با ارائه یک فقره چک به مدیریت باشگاه، رضایتنامه خود را از این باشگاه دریافت کرده و در پایان فصل از استقلال جدا خواهد شد! درخصوص این دروازه‌بان برخی رسانه‌ها این‌طور گزارش داده‌اند باشگاه استقلال با او به توافق رسیده که خالدآبادی با دادن چک رضایتنامه در پایان فصل بتواند از این تیم جدا شود.

در این خصوص اما شنیده‌ ها حکایت از آن دارد که خالدآبادی نیم‌فصل خواستار جدایی شده بود و قصد داشت به‌عنوان بازیکن سرباز راهی ملوان شود که در آن زمان جواد نکونام، سرمربی استقلال با جدایی او مخالفت کرده، ضمن اینکه این شرط نیز مطرح می‌شود که اگر خالدآبادی به قصد مشمول شدن قرار است راهی ملوان شود، ابتدا قرارداد خود را با استقلال تمدید کرده و سپس راهی انزلی شود تا بعد از طی کردن دوران سربازی شرایط بازگشت وی به استقلال فراهم باشد. این دروازه‌بان در ابتدای فصل‌جاری درحالی‌که با هوادار قرارداد داشت با پرداخت رقم 10 میلیاردی بابت رضایتنامه‌اش راهی استقلال شد.

کد خبر 845904 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • ◄ واردات واگن های مترو از چین قطعی شد
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت